ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 28380
  • ۰۳ تیر ۱۳۹۶ - ۵:۵۶
  • 97 بازدید
  • ارسال توسط :
منافع کشور در محور قرار گرفتن اصول انقلابی است

منافع کشور در محور قرار گرفتن اصول انقلابی است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از کاشان اول؛ معاون فرهنگی سپاه قدس،  ضمن انتقاد از کسانی که مقاومت را خشنوت طلبی معرفی می‌کنند، تصریح کرد: بر اساس قاعده عقلی و وعده خدا در قرآن؛ کلید یاری الهی و  پیروزی، استقامت و نترسیدن از […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از کاشان اول؛ معاون فرهنگی سپاه قدس،  ضمن انتقاد از کسانی که مقاومت را خشنوت طلبی معرفی می‌کنند، تصریح کرد: بر اساس قاعده عقلی و وعده خدا در قرآن؛ کلید یاری الهی و  پیروزی، استقامت و نترسیدن از تهدیدهاست.

سردار حمید مختص آبادی سیره و روش همه پیامبران و اولیای الهی را در طول تاریخ، استقامت دانست و افزود: بر همین اساس باید هزینه های چالش را پذیرفت و به پای آن صبر کرد تا دچار ذلت ها و هزینه های ناشی از سازش نشویم.

وی با بیان اینکه اصل انقلاب در سال ۵۷ یک چالش در مقابل نظام سلطه بود؛ خاطرنشان کرد: هزینه‌هایی که توسط مردم و امام راحل پرداخت شد، موجب شد نظام جمهوری اسلامی ایران این چنین عزت پیدا کند.

مختص آبادی با تاکید بر اینکه امروز منافع ما اقتضا می‌کند که اصول انقلابی محور قرار بگیرد؛ ابراز کرد: رژیم اسرائیل وقتی حزب الله لبنان و نیروهای مردمی در عراق و سوریه را می بینید، جرئت دست از پا خطا کردن را به خود نمی دهد.

به گفته وی، اختصاص جمعه پایانی ماه مبارک رمضان به روز قدس توسط امام راحل؛ آن را از مظلومیت خارج کرد و به همگان یادآور شد که فلسطینیان از روی ظلم از خانه و کاشانه خود بیرون شده اند.

معاون فرهنگی سپاه قدس با تاکید بر اینه غده سرطانی و رژیم غاصب اسرائیل باید از صحنه روزگار محو شود، تصریح کرد: در چند دهه گذشته با وجودی که دست‌ های ناپاک اسرائیلی ها به خون جوانان پاک فلسطینی، آغشته است، آمریکا بیشترین حمایت را از این رژیم پوشالی داشته و بیش از ۴۰ مورد در پشتیانی از اسرائیل از حق وتو خود استفاده کرده است.

وی افزود: عربستان می‌خواهد با این اوضاع حکومت قبیله ای خود، درس حقوق بشر به ایران بدهد در حالی که این ملت با وجود رهبر انقلاب اسلامی تا پای جان در مقابل اسرائیل و همپیمانان او می‌ایستد.

مختص آبادی با بیان اینکه جبهه مقاومت یک جبهه مقتدر است، گفت: با وجود روحیه مقاومت؛ پس از حضور چند جوجه داعشی در تهران سپاه پاسخ کوبنده‌ای را به داعش دادیم و نیروی هوافضای سپاه، قدرت موشکی خود را به رخ جهانیان کشید.
وی بیان کرد: ملت ایران از امتحان انتخابات سال ۹۶ پیروز خارج شد و همه این ۴۲ میلیون نفر به نظام جمهوری اسلامی اعتماد کردند و باید در این مورد شکرگزار باشیم تا نصرت الهی شامل حال ما شود.

معاون فرهنگی سپاه قدس؛ بزرگترین خیانت آل سعود را ایجاد داعش در امت اسلامی دانست و افزود: عربستان در حالی که باید اسلحه به دست وارد مبارزه علیه داعش می‌شدند اما از داعش حمایت کرد و جبهه مقامت با وجود داعش دستاوردهای مختلفی را نصیب او کرد.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.