ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 28391
  • ۰۳ تیر ۱۳۹۶ - ۶:۰۷
  • 78 بازدید
  • ارسال توسط :
دیدار استاندار گیلان با خانواده‌های شهدا

دیدار استاندار گیلان با خانواده‌های شهدا

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از ایسنا،وی در این دیدار به وصیت نامه این شهید گرانقدر که قرائت شد اشاره کرد و گفت: در این وصیت نامه علی‌رغم وابستگی عاطفی به فرزند و خانواده تمام سفارش شهید بزرگوار بر ادامه مسیر و راه انقلاب اسلامی است. نجفی به وجود زمینه […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از ایسنا،وی در این دیدار به وصیت نامه این شهید گرانقدر که قرائت شد اشاره کرد و گفت: در این وصیت نامه علی‌رغم وابستگی عاطفی به فرزند و خانواده تمام سفارش شهید بزرگوار بر ادامه مسیر و راه انقلاب اسلامی است.

نجفی به وجود زمینه شهادت طلبی در این شهدا اشاره و خاطرنشان کرد: امثال این شهید و نیز شهید حسن عشوری در وصیت نامه خود خواستار گمنامی پس از شهادت همانند حضرت زهرای اطهر(س) هستند.

استاندار گیلان گفت: شهدایی همچون شهید عشوری که انقلاب و دفاع مقدس را ندیدند با آثار برجای مانده از شهدای دوران دفاع مقدس درس ایثار و شهادت را آموختند و در این راه قدم نهادند.

در این دیدار با دستور دکتر نجفی و با همکاری بانک کشاورزی یادمان این شهید در زادگاهش باغچه بنه خشکبیجار ساخته می‌شود.

سیداحمد حسینی باغی یکی از کارکنان دادگستری بود که در سال 1361 در سن 27 سالگی در عملیات بیت المقدس(آزادسازی خرمشهر) به شهادت رسید.

دکتر محمدعلی نجفی در ادامه سرکشی به خانواده‌های شهدا و ایثارگران با حضور در منزل شهید عیسی قادری ضمن دیدار با خانواده این شهید گرانقدر، افزود: حضور در منزل شهدا افتخاری برای مسئولان است.

وی گفت: ایثارگری‌ها و فداکاری‌های همسر، فرزندان و والدین شهدا در باقی ماندن آرمان والای آنان بسیارقابل تقدیر است.

نماینده عالی دولت در گیلان به اهتمام تمامی دولت‌های پس از انقلاب بویژه دولت یازدهم در رسیدگی به خانواده معظم شهدا اشاره و خاطرنشان کرد: رسیدگی به مشکلات خانواده معظم شهدا و ایثارگران به عنوان سفارش امام راحل(ره) و رهبر معظم انقلاب از وظایف مسئولان است.

عیسی قادری در سال 1365 در سن 23 سالگی در منطقه پیرانشهر بر اثر بمباران هوایی به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

انتهای پیام

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.