ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 28467
  • ۰۳ تیر ۱۳۹۶ - ۸:۱۴
  • 90 بازدید
  • ارسال توسط :
وداع باشکوه با پیکر مطهر فرمانده اطلاعات فاطمیون + فیلم

وداع باشکوه با پیکر مطهر فرمانده اطلاعات فاطمیون + فیلم

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرنگار فرهنگی باشگاه خبرنگاران پویا، هر از چندگاهی پیکر مطهر شهدای فاطمیون راهی شهر و دیاری از جغرافیای ایران شده و بعد از وداع مردمی به خاک سپرده می‌شوند. شهدایی که در شجاعت و شهادت طلبی گوی سبقت را از دیگر رزمندگان مدافع حرم […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرنگار فرهنگی باشگاه خبرنگاران پویا، هر از چندگاهی پیکر مطهر شهدای فاطمیون راهی شهر و دیاری از جغرافیای ایران شده و بعد از وداع مردمی به خاک سپرده می‌شوند. شهدایی که در شجاعت و شهادت طلبی گوی سبقت را از دیگر رزمندگان مدافع حرم ربوده‌اند و نقش فراموش نشدنی در معادلات مقابله با تروریست‌های تکفیری در سوریه داشته‌اند.

طی روزهای اخیر هم پیکر مطهر چندین شهید مدافع حرم لشکر فاطمیون از سوریه به ایران منتقل شده و طی مراسم‌های با شکوهی در حضور گسترده مردم تا گلزار شهدا بدرقه شدند. «شهید سید محمد حسینی» با اسم جهادی سلمان یکی از این شهدا بود که طی چند روز گذشته در درگیری با تروریست‌های تکفیری در سوریه به شهادت رسید. او فرمانده اطلاعات تیپ حضرت ابوالفضل از لشکر فاطمیون بود که داوطلبانه برای دفاع از حریم اهل بیت(ع) راهی سوریه شده بود. پیکر مطهر او روز گذشته جمعه دوم تیرماه همزمان با روز قدس با حضور با شکوه مردم در باقرشهر تشییع و در قطعه مدافعان حرم گلزار شهدا(قطعه 50) به خاک سپرده شد.

فیلم وداع جانسوز پدر و مادر صبور این شهید فاطمیون با پیکر مطهر او پیش از خاکسپاری در ادامه قابل مشاهده است:

 

همچنین فیلمی از تشییع پیکر مطهر این فرمانده فاطمیون که در باقر شهر واقع در شهرری برگزار شد در ادامه قابل مشاهده است:

 

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.