ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 28557
  • ۰۴ تیر ۱۳۹۶ - ۳:۴۷
  • 76 بازدید
  • ارسال توسط :
مهمترین عناوین خبری ایرنا از شامگاه شنبه تاصبح یکشنبه

مهمترین عناوین خبری ایرنا از شامگاه شنبه تاصبح یکشنبه

اخبار داخلی***********تهران-دکتر حسن روحانی رییس جمهوری ماه مبارک رمضان را ماه تمرین مهربانی و گذشت دانست و با تاکید بر اینکه ‏تقسیم جامعه به خوب و بد ما را به هدف نمی رساند، اظهار داشت: پیشرفت مادی و معنوی در گرو اتحاد ‏و احترام به جامعه است.‏ **تهران-سخنگوی وزارت کشور با بیان این که در […]

اخبار داخلی
*********
**تهران-دکتر حسن روحانی رییس جمهوری ماه مبارک رمضان را ماه تمرین مهربانی و گذشت دانست و با تاکید بر اینکه ‏تقسیم جامعه به خوب و بد ما را به هدف نمی رساند، اظهار داشت: پیشرفت مادی و معنوی در گرو اتحاد ‏و احترام به جامعه است.‏

**تهران-سخنگوی وزارت کشور با بیان این که در این دوره از انتخابات، تلفیق بسیار زیبایی بین دانش رسانه ها و تکنولوژی های موجود در کشور ایجاد شد،گفت: وزارت کشور امنیت شغلی خبرنگاران را پیگیری می کند.

**تهران-قائم مقام وزیر کشور گفت: وزارت کشور نقش بسیار مهمی را در اداره کشور برعهده دارد و رسانه ها در همه وظایف وزارت کشور سهیم هستند.

**تهران- وزارت اطلاعات خبر داد: اعضای یک گروه تروریستی وابسته به داعش که قصد انجام اقدامات تروریستی در استان های عمقی و شهرهای مذهبی کشور را داشتند، بازداشت شدند.

**تهران-معاون اول رئیس جمهوری مصوبه دولت درخصوص طرح جامع جزیره هندورابی را ابلاغ کرد.

**تهران-رئیس جمهوری قانون موافقت نامه حمل ونقل دریایی بین دولت ایران و دولت کره جنوبی را برای اجرا به وزارت راه و شهرسازی ابلاغ کرد.

اخبار خارجی
*********
**لندن-یک سخنگوی مجلس عوام انگلیس از تلاش برای دسترسی غیرمجاز به حساب کاربری نمایندگان پارلمان خبر داد.

**ایرنا-'محمد محمودیان' رئیس دفتر حفاظت منافع ایران در مراسم روز قدس در قاهره گفت: رژیم صهیونیستی در پی ایجاد درگیری و اختلاف در جهان اسلام و انحراف توجهات از مساله فلسطین و رژیم صهیونیستی به عنوان دشمن حقیقی مسلمانان است.

**تهران- عبدالفتاح السیسی رییس جمهوری مصر عصر شنبه اعلام کرد که با توافق نامه ترسیم مرزهای دریایی میان مصر و عربستان موافقت کرده است.

**دمشق-سفیر ایران در سوریه با وزیر کشاورزی این کشور دیدار و درباره گسترش همکاری های دوجانبه گفت وگو کرد.

**تهران-براثر انفجار خودروی بمب گذاری شده در حومه ادلب واقع در شمال سوریه دستکم 9 نفر کشته و 22 نفر زخمی شدند.

**بلگراد-افردا واجد شرایط رای دادن در آلبانی روز یکشنبه ( 25 ژوئن/ 4 تیر) در نهمین انتخابات پارلمانی در این کشور از زمان رژیم کمونیستی انور خوجه در سال 1991به منظور انتخاب نمایندگان جدید مجلس به پای صندوق های اخذ رای می روند.

**تهران- رژیم صهیونیستی ادعا کرد که اهداف نظامی سوریه را بعد از شلیک چندین خمپاره از طرف این کشور با حملات هوایی پاسخ داده است، این درحالی است که یک منبع سوری از جان باختن تعدادی از شهروندان سوری دراثر این حملات هوایی خبر داده است.

**تهران -الحشد الشعبی عراق اعلام کرد که یک پهباد عناصر داعش را در منطقه مرزی عراق و سوریه سرنگون کرده است.

**تهران-سازمان بهداشت جهانی اعلام کرد که تاکنون در یمن یک هزار و 310 نفر براثر ابتلا به بیماری وبا جان باختند.

**آنکارا- یک خانواده پنج نفره ایرانی که در ترکیه به گروگان گرفته شده بودند، با ایجاد آتش سوزی عمدی در محل حبس و نگهداری خود در شهر استانبول و جلب توجه مردم، توانستند از دست آدم ربایان بگریزند.

**تهران-جنگنده بمب افکن های عربستان در ادامه حملات هوایی خود در یمن بامداد یکشنبه نیز در آستانه عیدفطر بخش های مختلف یمن از جمله، صنعا، تعز، صعده و حجه را بمباران کردند.

**تهران-ارتش لیبی بامداد یکشنبه از آزادسازی بخش هایی از مرکز شهر بنغازی از اشغال گروه های تروریستی خبر داد.
شبک**1392**انتشار دهنده : ابوالفضل بابایی

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.