ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 28621
  • ۰۴ تیر ۱۳۹۶ - ۶:۴۷
  • 288 بازدید
  • ارسال توسط :
ترویج فرهنگ ایثار و شهادت مهمترین رسالت‌ بنیاد شهید فارس است

ترویج فرهنگ ایثار و شهادت مهمترین رسالت‌ بنیاد شهید فارس است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری مهر، رجبعلی راهی در جمع منتخبان مردم در پنجمین دوره شورای اسلامی شهر شیراز گفت: در حال حاضر موضوع درمان خانواده های معظم شهدا و ایثارگران به ویژه جانبازان و والدین معزز شهدا و اشتغالزایی برای فرزندان شاهد و ایثارگر، مهمترین دغدغه بنیاد […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری مهر، رجبعلی راهی در جمع منتخبان مردم در پنجمین دوره شورای اسلامی شهر شیراز گفت: در حال حاضر موضوع درمان خانواده های معظم شهدا و ایثارگران به ویژه جانبازان و والدین معزز شهدا و اشتغالزایی برای فرزندان شاهد و ایثارگر، مهمترین دغدغه بنیاد شهید و امور ایثارگران استان است اما علاوه بر موضوع خدمات رسانی به جامعه هدف بنیاد، این نهاد یک نهاد فرهنگی نیز محسوب می شود که رسالت مهم و اساسی آن ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه به ویژه نسل جوان است.

وی افزود: استان فارس در دوران دفاع مقدس حدود ۱۵ هزار شهید، بیش از ۳۹ هزار جانباز و ۲ هزار آزاده تقدیم کرده است.

 سیداحمدرضا دستغیب یکی از منتخبان مردم در پنجمین دوره شورای اسلامی شهر شیراز گفت: شهدا نخبگان جامعه بودند، آن ها برای امنیت امروز ما، جان خود را نثار کردند و اکنون وظیفه ما است که جایگاه و منزلت شهدا را حفظ کنیم، راه شان را در زندگی ادامه دهیم و پیام شان را به نسل های جوان جامعه منتقل کنیم.

وی افزود: شهدا از دل این جامعه برخاستند و متعلق به همه آحاد جامعه هستند و همه ما مدیون شهدا و ایثارگرانیم.

دستغیب عنوان کرد: جایگاه شهدا، بهترین درجه در دنیا و آخرت است و همه ما به داشتن شهدا افتخار می کنیم.

نوذر امامی یکی دیگر از منتخبین مردم شیراز در شورای اسلامی شهر نیز بیان کرد: شهید ترکیبی از شخصیت یک عارف و مصلح است و از طرفی راه خدا را در پیش گرفته و مجاهد فی سبیل الله است و از طرفی دیگر هدف شهید، اصلاح امور اجتماعی می باشد.

وی ادامه داد: اکنون ما نیز باید راه شهدا را ادامه دهیم و اصلاح امور اجتماعی را سرلوحه کار خود در زندگی قرار دهیم.

امامی افزود: اگر امروز ما به عنوان نماینده مردم در شورای اسلامی شهر شیراز انتخاب شده ایم به برکت خون مطهر شهدا است و امیدواریم با استعانت از شهدا بتوانیم خدمتگزاران شایسته ای برای مردم باشیم.

سید عبدالرزاق موسوی، جانباز و آزاده دوران دفاع مقدس و منتخب مردم شیراز در شورای اسلامی شهر در این جلسه به بیان خاطراتی از دوران اسارت پرداخت و بر پایبندی به اصول و ارزش های شهدا برای حفظ وحدت و حل مشکلات جامعه تاکید کرد.

ابراهیم صبوری نیز گفت: اکنون زمان آن رسیده که دست از شعار دادن برداریم و با تمام توان خود در زمینه خدمت رسانی به خانواده های معظم شهدا و ایثارگران تلاش کنیم و هرچه در این زمینه گام برداریم ثواب و مورد رضایت و حمایت خداوند متعال است.

احمد تنوری دیگر منتخب مردم در شورای اسلامی شهر هم در این جلسه خواستار تهیه لیستی از شهدای شهر شیراز شد که در دوران دفاع مقدس از دیگر شهرهای کشور به جبهه اعزام شدند.

سولماز دهقانی، لیلا دودمان و علی ناصری دیگر منتخبان مردم در شورای اسلامی شهر شیراز نیز در ادامه این جلسه به بیان نظرات و دیدگاههای خود پرداختند.

سولماز دهقانی اظهار داشت: یکی از رسالت های منتخبان مردم در شورای اسلامی شهر شیراز، مناسب سازی معابر شهر برای عبور و مرور جانبازان و معلولین است که ما تلاش می کنیم با تمام توان خود در این زمینه گام برداریم.

لیلا دودمان هم گفت: جان انسان ها قطعا مهمترین سرمایه ان هاست و شهدا برای حفظ و بقای نظام مقدس جمهوری اسلامی، عزیزترین سرمایه خویش را در این راه تقدیم کردند.

وی افزود: من به عنوان یک شهروند و منتخب مردم در شورای اسلامی شهر شیراز وظیفه خود می دانم با تمام توان حافظ و پاسدار خون و حرمت شهدا باشم.

ناصری نیز عنوان کرد: مقدس ترین کار در بنیاد شهید و امور ایثارگران، خدمت به خانواد های معزز شهدا و ایثارگران و حفظ ارزش های انقلاب و حرمت خون شهدا است.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.