ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 28714
  • ۰۴ تیر ۱۳۹۶ - ۱۹:۴۵
  • 247 بازدید
  • ارسال توسط :
5 شهید و 4 زخمی در پی حملات جنگنده‌های سعودی به یمن/ادامه عملیات تلافی جویانه نیروهای یمنی

5 شهید و 4 زخمی در پی حملات جنگنده‌های سعودی به یمن/ادامه عملیات تلافی جویانه نیروهای یمنی

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از المیادین، یک منبع نظامی یمنی از کشته و زخمی شدن شماری از مزدوران عبدربه منصور هادی رئیس‌جمهور فراری و مستعفی یمن در پی حمله غافلگیر کننده نیروهای ارتش و کمیته‌های مردمی این کشور به مواضع آن‌ها در […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از المیادین، یک منبع نظامی یمنی از کشته و زخمی شدن شماری از مزدوران عبدربه منصور هادی رئیس‌جمهور فراری و مستعفی یمن در پی حمله غافلگیر کننده نیروهای ارتش و کمیته‌های مردمی این کشور به مواضع آن‌ها در استان الجوف خبر داد.

از سوی دیگر در پی حملات جنگنده‌های ائتلاف متجاوز سعودی به دو منزل مسکونی در منطقه آل مُسعِد در بخش صِراوح واقع در استان مارب در شمال شرق این کشور، 5 شهروند یمنی به شهادت رسیده و 4 تن نیز زخمی شدند.

منطقه المخده در غرب استان مارب صحنه درگیری‌های شدید بین نیروهای ارتش و کمیته‌های مردمی یمن و مزدوران عبدربه منصور هادی رئیس‌جمهور فراری و مستعفی این کشور است.

یک منبع نظامی از کشته شدن 7 تن از مزدوران منصور هادی و زخمی شدن ده‌ها تن از آن‌ها در پی حمله ارتش و کمیته‌های مردمی یمن به مواضع آن‌ها در منطقه الکَدَحه واقع بین دو بخش المعافِر و مَقبَنه در تعز خبر داد.

همزمان با این تحول ارتش و کمیته‌های مردمی یمن یک خودروی نظامی مزدوران منصور هادی در منطقه یَختل در بخش المخا در غرب استان تعز  را با یک موشک زمین به زمین منهدم کردند.

ارتش و کمیته‌های مردمی یمن همچنین دو عملیات منحصر به فرد علیه مواضع مزدوران منصور هادی و گروه تروریستی القاعده در بخش ذی ناعِم در استان البیضا و بخش مُکیراس در مرزهای جنوبی دو استان لحج و ابین انجام دادند.

شماری از نظامیان ارتش سعودی در پی حملات توپخانه‌ای ارتش و کمیته‌های مردمی یمن به پایگاه‌های الشبکه، العباره، و البیت الابیض در جیزان به هلاکت رسیده و یا زخمی شدند.

همزمان با این تحول، شماری از نظامیان سعودی نیز در پی حملات موشکی ارتش یمن به پادگان الزُقیله در جیزان به هلاکت رسیده و یا زخمی شدند.

جنگنده‌های ائتلاف متجاوز سعودی در ادامه حملات خود به یمن، منطقه مران در بخش حیدان و بخش باقم در استان صعده را هدف قرار دادند.

عربستان سعودی ضمن ائتلاف با برخی کشورهای عربی منطقه از ششم فروردین 94 حملات گسترده علیه یمن را کلید زد تا از این طریق بتواند «عبدربه منصور هادی» رئیس‌جمهوری مستعفی و فراری یمن را به قدرت بازگرداند.

بر اساس آمارهای رسمی، از ابتدای تجاوز عربستان به یمن تاکنون 12574 یمنی به شهادت رسیده‌اند که 2689 تن از آن‌ها کودک و 1942 تن زن هستند. 

همچنین شمار مجروحان حملات عربستان تاکنون به 20820 تن رسیده است که 2541 تن از آن‌ها کودک و 2115 تن زن هستند.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.