ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 28767
  • ۰۵ تیر ۱۳۹۶ - ۵:۲۱
  • 75 بازدید
  • ارسال توسط :
سفرترامپ به عربستان توطئه آل سعود واربابانش علیه جبهه مقاومت و ایران بود

سفرترامپ به عربستان توطئه آل سعود واربابانش علیه جبهه مقاومت و ایران بود

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرنگار ایرنا حجت الاسلام والمسلمین حسن ترابی درخطبه های نمازعید سعید فطردر مسجد امام خمینی(ره) افزود: همزمان با سفر ترامپ به عربستان نسخه گروهک تروریستی داعش درحال پیچیده شدن است و بزودی شاهد نابودی داعش در عراق و سوریه خواهیم بود.وی اظهار کرد: شکست […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرنگار ایرنا حجت الاسلام والمسلمین حسن ترابی درخطبه های نمازعید سعید فطردر مسجد امام خمینی(ره) افزود: همزمان با سفر ترامپ به عربستان نسخه گروهک تروریستی داعش درحال پیچیده شدن است و بزودی شاهد نابودی داعش در عراق و سوریه خواهیم بود.
وی اظهار کرد: شکست داعش در منطقه پدید آوردگان آن را با نگرانی روبرو کرده و به فکر چاره برای جلوگیری ازفروپاشی و شکست آن هستند.
امام جمعه بروجرد تحولات درون خاندان آل سعود و ولیعهدی محمد بن سلمان درآستانه روزجهانی قدس را از پیامدهای سفر ترامپ به عربستان دانست و اضافه کرد: این اقدامات با موافقت سردمداران آمریکا درخاندان آل سعود ایجاد شده و ثمره ای جز تضعیف موقعیت کشورهای صهیونیستی و گروهای تکفیری وتقویت جبهه مقاومت در منطقه نخواهد داشت.
حجت الاسلام والمسلمین ترابی بیان کرد: متاسفانه نسل کشی یمنی ها درماه رمضان نیز در سایه سوکت مرگبار سازمان های بین المللی ادامه داشت و بیماری وبا نیزجان بیش از300 هزار یمنی را تهدید می کند.
وی ادامه داد: 17 میلیون یمنی با کمبود مواد غذایی روبرو هستند و هفت میلیون تن نیز قعطی زده شده اند.
امام جمعه بروجرد اظهار کرد: آل سعود با حمایت استکبار جهانی مردم مظلوم و بی دفاع یمن را مورد تهاجم قرار داده و تاکنون بیش ازهشت هزار تن از مردم مسلمان این کشور را به شهادت رسانده و هزاران تن را نیز مجروح کرده است.
حجت الاسلام والمسلمین ترابی اضافه کرد: در طول این سه سال آل سعود تلاش می کند که مردم یمن را شکست دهد ولی با مقاومت مثال زدنی مردم مسلمان این کشور روبرو شده و به زانو درآمده است.
7190/7273 خبرنگار: علیرضا سلیمانی روزبهانی** انتشاردهنده: مقداد بهاروند احمدی

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.