ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 28771
  • ۰۵ تیر ۱۳۹۶ - ۵:۲۱
  • 84 بازدید
  • ارسال توسط :
حمله موشکی به مقر داعش، آمریکا و رژیم صهیونیستی را درمانده کرد

حمله موشکی به مقر داعش، آمریکا و رژیم صهیونیستی را درمانده کرد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از ایسنا، حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمدنقی لطفی در خطبه‌های نماز عید سعید فطر با بیان اینکه عید فطر عید بخشش و تولد دوباره برای انسان است، با تاکید بر تدوام حضور مردم در مراسم‌ و اجتماعات معنوی اظهار کرد: خدای تعالی همیشه حاجات جمع را زودتر برآورده می کند. […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از ایسنا، حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمدنقی لطفی در خطبه‌های نماز عید سعید فطر با بیان اینکه عید فطر عید بخشش و تولد دوباره برای انسان است، با تاکید بر تدوام حضور مردم در مراسم‌ و اجتماعات معنوی اظهار کرد: خدای تعالی همیشه حاجات جمع را زودتر برآورده می کند.

وی گفت: بحمدالله اقتدار و انسجام ایران اسلامی در جهان مثال‌زدنی است، گفت: این شرایط مرهون حمایت‌های حضرت ولی‌عصر(عج)، حضور مردم و رهبری مقام معظم رهبری است، تصریح کرد: موشک باران مقر داعش بازتاب جهانی داشت و امروز آمریکا و رژیم صهیونیستی در برابر حملات کوبنده سپاه درمانده شدند که اظهار نظر کارشناسان غربی و مخصوصا آمریکا گویای این مدعا است.

نماینده ولی‌فقیه در استان ایلام تصریح کرد: دولت جدید باید مطالبات مردم را درست بررسی و نیازهای انان را اولویت‌بندی کند و خواسته های به حق مردم مانند رفع بیکاری و ایجاد شغل را ببینند و استانداران برنامه‌ریزی دقیق در این زمینه داشته باشند.

لطفی با اشاره به اهمیت پرداخت زکات، بر اهتمام نسبت به پرداخت زکات توسط کشاورزان و دامداران تاکید کرد.

انتهای پیام

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.