ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 2878
  • ۲۰ فروردین ۱۳۹۵ - ۲۰:۴۳
  • 132 بازدید
  • ارسال توسط :
یادواره شهید بادپا در بم/ ولایت خط تمایز شهدای مدافع حرم با داعش است

یادواره شهید بادپا در بم/ ولایت خط تمایز شهدای مدافع حرم با داعش است

به گزارش شهدای مدافع حرم به نقل از خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، مسئول بنیاد حفظ ونشرارزش های دفاع مقدس استان کرمان گفت:گوشه هایی از شخصیت این شهید والامقام گفت: شهیدبادپا نوجوانی بود که در حدود 17 سالگی در جبهه های دفاع مقدس حضور داشت.  محمدمهدی ابوالحسنی شان و جایگاه شهید […]

به گزارش شهدای مدافع حرم به نقل از خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، مسئول بنیاد حفظ ونشرارزش های دفاع مقدس استان کرمان گفت:گوشه هایی از شخصیت این شهید والامقام گفت: شهیدبادپا نوجوانی بود که در حدود 17 سالگی در جبهه های دفاع مقدس حضور داشت.

 محمدمهدی ابوالحسنی شان و جایگاه شهید بادپا را والا توصیف کرد و گفت:عزم و اراده جهاد در وجود شهید مثال زدنی بود و همین امر باعث شد تا ایشان بعد از گذشت بیش از 30 سال از دفاع مقدس ، دوباره به میدان جنگ حق علیه باطل برگردند.

وی با گرامیداشت یادو خاطره همه شهدای مدافع حرم ، نقش مدافعین حرم در دفاع از اسلام و ولایت ،نقشی ارزنده و مهم توصیف کرد.

وی اظهار کرد:متاسفانه امروزه شمشیری نامرئی کشیده شده که ولی فقیه را هدف قرار داده است و جنس جهاد ما با جنس جهاد داعشی ها تفاوت عمده ای دارد و آن ولایت و فهم ما از جایگاه ولایت است و باید فهم ما از ولایت همچون فهم شهدا باشد.

ابوالحسنی افزود:امروز جنگ حق با امکانات کم ، در برابر باطل با امکانات زیاد است و حمله عربستان به برخی کشورهای فقیر که در طول شبانه روز فقط یک وعده غذا میخورند نیز ، از این دست جنگهاست.

وی نقش همسران شهدا در رسیدن به جایگاه والای شهادت موثر دانست و به زنان و مردان حاضر در مراسم توصیه کرد در رسیدن به خداوند ، همسرانشان را یاری کنند.

یادواره شهید حسین بادپا و شهدای مدافع حرم با اجرای مداحی و برنامه های عزاداری در وصف شهدا همراه بود.
شهید بادپا 31 فروردین 94 در جریان دفاع از حرم اهل بیت به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

در این مراسم از فرزند شهید حسین بادپا نیز تجلیل شد.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن