ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 28805
  • ۰۵ تیر ۱۳۹۶ - ۷:۲۲
  • 100 بازدید
  • ارسال توسط :
داعش فرماندار اوهایو را تهدید کرد +عکس

داعش فرماندار اوهایو را تهدید کرد +عکس

باشگاه خبرنگاران جوان: به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از شبکه سی‌ان‌ان؛ سایت دولتی «جان کيسيک»، فرماندار ايالت اوهايوی آمريکا، از سوی هکرهایی که خود را حامی گروه تروریستی داعش معرفی کردند، مورد حمله قرار گرفت. در این حمله هکری بر روی سایت «کیسیک» پيام‌هايی در حمايت از داعش به نمايش […]

باشگاه خبرنگاران جوان: به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از شبکه سی‌ان‌ان؛ سایت دولتی «جان کيسيک»، فرماندار ايالت اوهايوی آمريکا، از سوی هکرهایی که خود را حامی گروه تروریستی داعش معرفی کردند، مورد حمله قرار گرفت. در این حمله هکری بر روی سایت «کیسیک» پيام‌هايی در حمايت از داعش به نمايش گذاشته‌ شد.    داعش فرماندار اوهایو را تهدید کرد
این حملات سایبری فقط مختص سایت فرماندار ایالت اوهایو نبود زیرا چندين وب سايت دولتی دیگر در این ايالت نیز مورد حمله هکرها قرار گرفتند. دسترسی به سايت «کارين کيسيک»، همسر فرماندار، نیز از سوی هکرها با اختلال مواجه شد.

هکرها نام خود را «تيم سامانه دی ‌زد» گذاشته و  با ارسال پیامی پرچم داعش را در وب‌سايت کيسيک قرار دادند. در زیر پرچم داعش نوشته شده است: تو پاسخگوی (اعمال) ترامپ خواهی بود. تو و همه مردم کشورت به دلیل هر قطره خونی که در کشورهای مسلمان جاری می‌شود مسئول هستید. من عاشق داعش هستم.

سخنگوی دفتر کيسيک اعلام کرد به محض اطلاع از حمله سايبری، تدابير لازم برای دفع و خنثی‌سازی آن اتخاذ شدغ اما این سایت هنوز از دسترس خارج است.

جان کيسيک به عنوان يک سياستمدار ميانه رو در حزب جمهوري‌خواه آمریکا شناخته می‌شود. او در رقابت‌های انتخابات ریاست جمهوری 2016 آمريکا، یکی از رقبای «دونالد ترامپ»، رئیس جمهور این کشور، بود و در ماه‌های اخیر بارها برخی سياست‌های وی را مورد انتقاد قرار داد.

هنوز ارتباط این گروه هکری با گروه تروریستی داعش اثبات نشده و اف‌بی‌آی در ایالت اوهایو اظهار نظری در این باره ارائه نکرده است.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.