ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 28867
  • ۰۵ تیر ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۹
  • 84 بازدید
  • ارسال توسط :

إعدام ۲۵۰ کودک مسیحی با میکسر توسط داعش

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از «شيعه نيوز»، این سازمان با اشاره به اینکه بزرگترین آنها تنها چهار سال داشته است، از سکوت سازمان ملل متحد در قبال رنج و محنت مسیحیان در عراق و سوریه انتقاد کرد.این مرکز که  «مرکز آمریکایی برای قانون و عدالت» نام دارد در گزارشی […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از «شيعه نيوز»، این سازمان با اشاره به اینکه بزرگترین آنها تنها چهار سال داشته است، از سکوت سازمان ملل متحد در قبال رنج و محنت مسیحیان در عراق و سوریه انتقاد کرد.
این مرکز که  «مرکز آمریکایی برای قانون و عدالت» نام دارد در گزارشی اعلام کرد: اقدامات داعش علیه مسیحیان و دیگر اقلیت های دینی در عراق و سوریه نسل کشی است. تا زمانی که سازمان ملل در قبال جنایات داعش سکوت می کند، این گروههای ضعیف بدون حمایت باقی خواهند ماند و در خطر ند.
سازمان مذکور به نقل از یک زن مسیحی سوری آورده است: داعش ۲۵۰ کودک را که بزرگترینشان چهار سال داشته است را با میکسر اعدام کرده است. علاوه براین یک خانواده چهار نفره مسیحی را پس از شکنجه اعدام و پیش از اعدام از آنها می خواست مسیحیت را انکار کنند. تروریست ها همچنین به هشت زن مسیحی تجاوز و اقدام به بریدن سز آنها در برابر مردم کرد ند. در کنار این جنایت ها، گورهای دسته جمعی زیادی حاوی قربانیان داعش در سوریه وجود دارد که به مسیحیان برمی گردد.
 
سازمان مذکور از سازمان ملل خواسته است  اقدامات وحشیانه داعش را نسل کشی محسوب کرده و عنوان کرد: شورای سازمان ملل سکوت اختیار می کند در حالی که داعش به اقدامات وحشیانه خود ادامه می دهد.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.