ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 28876
  • ۰۵ تیر ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۱
  • 105 بازدید
  • ارسال توسط :
کشف صدها کتاب تبلیغات داعش برای کودکان در اندونزی

کشف صدها کتاب تبلیغات داعش برای کودکان در اندونزی

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از ایرنا، یک سخنگوی پلیس اندونزی اعلام کرد که این کتاب ها در خانه یک مظنون تروریستی مرتبط با قتل یک افسر پلیس با سلاح سرد کشف شد.این افسر پلیس اندونزی نیز روز یکشنبه براثر ضربات چاقوی یک تروریست احتمالا وابسته به گروه تکفیری – […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از ایرنا، یک سخنگوی پلیس اندونزی اعلام کرد که این کتاب ها در خانه یک مظنون تروریستی مرتبط با قتل یک افسر پلیس با سلاح سرد کشف شد.
این افسر پلیس اندونزی نیز روز یکشنبه براثر ضربات چاقوی یک تروریست احتمالا وابسته به گروه تکفیری – وهابی داعش کشته شده بود.
یکی دیگر از تروریست های مظنون حمله به این پلیس در ‘مدان’ مرکز استان سوماترای شمالی در درگیری با پلیس به ضرب گلوله کشته شد.
به نوشته تارنمای شبکه خبر آسیا، پلیس اندونزی اعلام کرد مرد دستگیر شده توسط پلیس نیز سال 2013 میلادی 6 ماه در سوریه به سر برده است.
پلیس باور دارد این مردان بخشی از گروه افراطی ‘جماعت انصارالدوله’ هستند که وزارت امور خارجه آمریکا آن را در لیست تروریستی خود قرار داده که از داعش پشتیبانی می کنند و صدها پیرو در اندونزی دارد.
سخنگوی پلیس اندونزی گفت با توجه به الگوی حمله، این احتمال وجود دارد که آنها به شبکه ‘جماعت انصار الدوله’ وابسته باشند.
نگرانی در مورد افزایش فعالیت تروریست ها در اندونزی با توجه به گسترش فعالیت داعش و دیگر گروه های افراطی در جنوب شرق آسیا وجود دارد.
هواداران داعش پیش از این یک سری از حملات کوچک در طول چند سال گذشته در اندونزی انجام داده اند، و ترس از بازگشت صدها اندونزیایی که به سوریه و عراق رفته اند، وجود دارد.
پلیس اعلام کرد که کتاب هایی که کودکان را هدف قرار داده در خانه مرد دستگیر شده در اندونزی پیدا شده است و این کتاب شامل تصاویر و پیام های حمایت از داعش و چگونگی نبرد است.
پلیس بر این باور که این افراد مظنونان نه تنها کشتن پلیس را با حمله چاقو در روز یکشنبه در نظر داشته اند، بلکه تلاش داشتند اسلحه هم به غنیمت بگیرند.
پلیس طی ماه های اخیر با دستگیری تعداد زیادی از تروریست ها، عملیات آنها را در اندونزی نافرجام گذاشته و یا خنثی کرده است.
تحلیلگران معتقدند بسیاری از تروریست ها در اندونزی فاقد ظرفیت برای راه اندازی حملات جدی تروریستی در این کشور جنوب شرق آسیا هستند.
بخش مبارزه با تروریسم پلیس ملی اندونزی (دیسوس 88) چندی پیش نیز 3 تروریست مظنون وابسته به گروه افراطی ‘جماعت انصارالدوله’ را در ‘لمنگن’ در شرق جاوا دستگیر کرده بود.
‘امان عبدالرحمن’ سرکرده سابق ‘جماعت انصارالدوله’ وابسته به داعش در حال حاضر ‘آنشوری زائنال’ را به عنوان رهبر این گروه انتخاب کرده است. ‘امان عبدالرحمن’ در زندان به سر می برد.
اندونزی اکنون در آماده باش برای مقابله با تجدید حیات افراط گراهایی است که از گروه داعش الهام گرفته اند.
آساق**1611**انتشاردهنده: رضاپیمان یغمایی

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.