ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 28913
  • ۰۶ تیر ۱۳۹۶ - ۵:۲۶
  • 79 بازدید
  • ارسال توسط :
اولین یادواره شهید «بشیر توانایی پور» در بهارستان برگزار می شود

اولین یادواره شهید «بشیر توانایی پور» در بهارستان برگزار می شود

محمود حسینی شعار، در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان این که هماهنگی های لازم برای برگزاری اولین سالگرد شهید مدافع حرم حضرت زینب(س) ، شهید «بشیر توانایی پور» انجام شده است، افزود: اولین مراسم یادواره، این شهید والامقام، روز جمعه ۹ اردیبهشت ماه برگزار خواهد شد. وی افزود: این مراسم از ۱۷:۳۰ الی ۱۹ […]

محمود حسینی شعار، در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان این که هماهنگی های لازم برای برگزاری اولین سالگرد شهید مدافع حرم حضرت زینب(س) ، شهید «بشیر توانایی پور» انجام شده است، افزود: اولین مراسم یادواره، این شهید والامقام، روز جمعه ۹ اردیبهشت ماه برگزار خواهد شد.

وی افزود: این مراسم از ۱۷:۳۰ الی ۱۹ در مسجد صاحب الزمان(عج) شهر گلستان، واقع در صالحیه، ابتدای خیابان ۳۰ متری برگزار خواهد شد.

دبیر شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان بهارستان گفت: سخنران این مراسم حجت الاسلام والمسلمین علی شیرازی، نماینده ولی فقیه در سپاه قدس بوده و با مداحی کربلایی محمد نجار برگزار خواهد شد.

وی ضمن دعوت از مردم مومن و انقلابی شهرستان بهارستان و شهرستان های اطراف برای حضور پرشور در این مراسم، گفت: همه ما مدیون خون شهدای فداکاری هستیم که برای پایداری امنیت در کشور ما و برقراری امنیت در حرم مطهر حضرت زینب(س) جان خود را فدا کردند.

حسینی شعار اضافه کرد: امروز فرهنگ شهادت طلبی و مبارزه با ظلم و ستم زورگویان جهانی، تنها نسخه شفابخش استقامت و ایستادگی در جهان است، تا زمانی که برای دفاع از آرمان های خود می جنگیم و زیر بار زور نمی رویم، موفق خواهیم بود.

بر اساس این گزارش شهید «بشیر توانایی پور» ، سال گذشته در جنگ علیه گروه های تروریستی به شهادت رسید.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.