ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 2895
  • ۲۰ فروردین ۱۳۹۵ - ۲۰:۴۵
  • 212 بازدید
  • ارسال توسط :
شهداي مدافع حرم، آيينه دار تشيع علوي هستند

شهداي مدافع حرم، آيينه دار تشيع علوي هستند

به گزارش شهدای مدافع حرم به نقل از ايرنا، قاسم سليماني دشتكي عصر پنجشنبه در آيين هفتمين روز شهادت شهيد علي طاهري پنجمين شهيد مدافع حرم از استان چهارمحال و بختياري اظهار داشت: شهيد طاهري، با تأسي به امام حسين عليه السلام، دفاع از سنت نبوي و شهادت طلبي تشيع علوي را در برابر دشمنان […]

به گزارش شهدای مدافع حرم به نقل از ايرنا، قاسم سليماني دشتكي عصر پنجشنبه در آيين هفتمين روز شهادت شهيد علي طاهري پنجمين شهيد مدافع حرم از استان چهارمحال و بختياري اظهار داشت: شهيد طاهري، با تأسي به امام حسين عليه السلام، دفاع از سنت نبوي و شهادت طلبي تشيع علوي را در برابر دشمنان اسلام راستين به نمايش گذاشت.
وي ادامه داد: اين شهيد مدافع حرم، با نثار جان خويش پايمردي، صلابت، معرفت و غيرت اعتقادي خود را در دفاع از حريم اهل بيت عليها السلام نشان داد.
سليماني دشتكي افزود: شهيد طاهري و ساير همرزمانش، با ايستادگي در برابر گروه هاي تروريستي تكفيري، رسالت شيعه علوي در زمان حاضر در دفاع از مكتب علوي را ثابت كردند.
وي ترويج فرهنگ ايثار و شهادت و انتقال اين فرهنگ به نسل هاي آينده را از مهمترين اولويت هايي دانست كه مسوولان فرهنگي در برنامه ريزي ها بايد آن را مورد توجه قرار دهند.
به گزارش شهدای مدافع حرم به نقل از ايرنا، شهيد علي طاهر پنجمين شهيد مدافع حرم از استان چهارمحال و بختياري است كه پيكر مطهرش روز چهارشنبه هجدهم فروردين در شهركرد تشييع شد.
چهارمحال و بختياري در هشت سال دفاع مقدس افزون بر دو هزار و 400شهيد گلگون كفن را تقديم انقلاب اسلامي ايران كرد.
7362/ 6014/ 3404

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن