ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 29045
  • ۰۷ تیر ۱۳۹۶ - ۶:۱۰
  • 116 بازدید
  • ارسال توسط :
برنامه های کرامیداشت هفتم تیر در اسفراین اعلام شد

برنامه های کرامیداشت هفتم تیر در اسفراین اعلام شد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ و به نقل از سپهرآیین، برنامه های گرامیداشت و بزرگداشت یاد و خاطره شهیدان دکتر بهشتی و حجت الاسلام طیبی و دیگر شهدای هفتم تیر سال 60، در اسفراین اعلام شد. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ و به نقل از سپهرآیین، برنامه های گرامیداشت و بزرگداشت یاد و خاطره شهیدان دکتر بهشتی و حجت الاسلام طیبی و دیگر شهدای هفتم تیر سال 60، در اسفراین اعلام شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از سپهرآیین، معاون فرماندار اسفراین در نشست شورای هماهنگی برنامه های هفتم تیر ماه با اشاره به اینکه حوادث تروریستی هفدهم خرداد در حرم مطهر امام خمینی(ره) و مجلس شورای اسلامی از جنس حوادث تروریستی دهه 60 بوده است، افزود: ایران اسلامی با توان موشکی خود مقتدارنه پاسخ آنانکه به امنیت ایران اسلامی چشم طمع دارند، داد.

«علی اصغر یحیی آبادی» با اشاره به اینکه برنامه های هفتم تیر باشکوه تر از سال های گذشته برگزار خواهد شد، افزود: 2 برنامه محوری در اسفراین تدارک دیده شده است که روز هفتم تیرماه پیش از اقامه نماز ظهر و عصر در مسجد اعظم امام خمینی(ره) یادواره شهیدان بهشتی، طیبی و دیگر شهدای هفتم تیر برگزار خواهد شد که بناست رییس کل دادگستری استان سخنران این برنامه باشد.

وی تاکید کرد: حضور در گلزار شهدای رویین و ادای احترام به شهدای گرانقدر رویین از جمله حجت الاسلام شهید محمدحسن طیبی از مهم ترین برنامه هاست که پس از آن آیین پاسداشت شهیدان بهشتی، طیبی و دیگر شهدای هفتم تیر در آستان مقدس امامزاده سید اسحاق(ع) رویین در ساعت 18 هفتم تیر برگزار خواهد شد.

«غلامرضا طیبی» یادگار شهید طیبی هم در این نشست از تلاش های فرمانداری، ستاد بزرگداشت هفتم تیر و شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی و مردم رویین و اسفراین برای بزرگداشت شهیدان بهشتی، طیبی و شهدای هفتم تیر تقدیر کرد.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.