ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 29059
  • ۰۷ تیر ۱۳۹۶ - ۶:۳۷
  • 463 بازدید
  • ارسال توسط :
یادواره ای برای شهید مدافع حرم محسن ماندنی در برنامه از آسمان

یادواره ای برای شهید مدافع حرم محسن ماندنی در برنامه از آسمان

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرنگار گروه فرهنگی خبرگزاری میزان، «از آسمان» در ادامه مسیر زنده نگه داشتن یاد و راه شهدای مدافع حرم، این بار به سراغ سرهنگ پاسدار شهید «محسن ماندنی» از شهدای شهرستان سپیدان فارس رفته است. شهید «محسن ماندنی»؛ فرمانده نیروی مخصوص تیپ فاطمیون، متولد […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرنگار گروه فرهنگی خبرگزاری میزان، «از آسمان» در ادامه مسیر زنده نگه داشتن یاد و راه شهدای مدافع حرم، این بار به سراغ سرهنگ پاسدار شهید «محسن ماندنی» از شهدای شهرستان سپیدان فارس رفته است.

شهید «محسن ماندنی»؛ فرمانده نیروی مخصوص تیپ فاطمیون، متولد اول مهرماه سال ۵۶ و دارای مدرک کارشناسی ارشد بود. به تعبیر همرزمان این شهید گرانقدر مهربانی و رأفت علی الخصوص عشق به سیدالشهداء (ع) از جمله خصایصی بود که ایشان به آن شهره بود.  

از شهید ماندنی دو فرزند به یادگار مانده و در این برنامه گوشه هایی از زندگی و رزمندگی او در گفت و گو با مادر، همسر، همرزمان شهید به تصویر کشیده شده است.

سرهنگ دوم پاسدار محسن ماندنی یکم فروردین ماه ۹۵ در دفاع از حرم حضرت زینب سلام الله ( شهر حلب سوریه) به فیض شهادت نائل آمد. پیکر مطهر این شهید پنجم فروردین ماه در اردکان فارس (سپیدان) تشییع و در شهرک شهداء به خاک سپرده شد .

«از آسمان» کاری است از گروه اجتماعی فرهنگی شبکه دو که با نگاهی به شهدای نسل سوم و مدافع حرم و حماسه آفرینان دفاع مقدس به نقل روایاتی از این ستارگان آسمان حماسه و شهادت می پردازد. این برنامه به کارگردانی و تهیه کنندگی امیر خورشیدی فرد جمعه هر هفته ساعت ۱۶:00 از شبکه دو سیما پخش می شود.
 

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.