ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 29073
  • ۰۷ تیر ۱۳۹۶ - ۷:۱۰
  • 103 بازدید
  • ارسال توسط :
تشییع پیکر شهید مصطفی فردوسی در پلدشت

تشییع پیکر شهید مصطفی فردوسی در پلدشت

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از ایرنا، مردم این شهرستان مرزی در شمال آذربایجان غربی روز چهارشنبه در این آئین که از مقابل مسجد جامع پلدشت تا زادگاهش برگزار شد، شعار ‘ الله اکبر’، ‘ آذربایجان اویاخدی، انقلابا دایاخدی ‘ و ‘ مرگ بر اسرائیل ‘ سردادند.سپاه پاسداران انقلاب اسلامی […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از ایرنا، مردم این شهرستان مرزی در شمال آذربایجان غربی روز چهارشنبه در این آئین که از مقابل مسجد جامع پلدشت تا زادگاهش برگزار شد، شعار ‘ الله اکبر’، ‘ آذربایجان اویاخدی، انقلابا دایاخدی ‘ و ‘ مرگ بر اسرائیل ‘ سردادند.
سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ماکو نیز در پی شهادت این بسیجی به دست عوامل استکبار و ضد انقلاب بیانیه ای مبنی بر محکوم کردن حرکت های تروریستی در این منطقه صادر کرده است.
در این بیانیه آمده است: پل شهادت، اصلی ترین وسیله رسیدن به معبود است و شهدای گرانقدر با عبور از این گذرگاه درخشان، جاودانه می شوند و استمرار خط سرخ امام حسین (ع) را با خون خود تضمین می کنند.
در ادامه این بیانیه آمده است: بار دیگر یکی از مردان الهی که با روحیه جهادی وصف ناپذیر در عرض ۱۱ سال خدمت صادقانه و خالصانه در راه اعتلای فرهنگ انقلاب و انقلابی گری از هیچ کوشش دریغ نکرده بود، به دست عوامل استکبار جهانی و ضد انقلاب کور دل به شهادت رسیده است.
3072/3214
** خبرنگار: شاهین سپهراد ** انتشار دهنده: علیرضا فولادی

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.