ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 29122
  • ۰۷ تیر ۱۳۹۶ - ۱۹:۳۵
  • 86 بازدید
  • ارسال توسط :
بهشتی مظلومیتش بیش از شهادتش غم انگیز بود/ جرم بهشتی این بود که یک اعتدالی اخلاق باور بود

بهشتی مظلومیتش بیش از شهادتش غم انگیز بود/ جرم بهشتی این بود که یک اعتدالی اخلاق باور بود

جمله امام گرانقدرمان، که پس از شهادت شهید بهشتی فرمودند : "چیزی که بیشتر از شهادت شهید بهشتی ما را متاثر کرد و بلکه غمی است که در قبال آن ناچیز است، مظلومیت ایشان بود" بسیار پرمعنا بود.  و آری! حقیقتا بهشتی مظلومیتش بیش از شهادتش غم انگیز بود.  منافقان کوردل، بارها شهید مظلوم، آیت […]

جمله امام گرانقدرمان، که پس از شهادت شهید بهشتی فرمودند : "چیزی که بیشتر از شهادت شهید بهشتی ما را متاثر کرد و بلکه غمی است که در قبال آن ناچیز است، مظلومیت ایشان بود" بسیار پرمعنا بود. 

و آری! حقیقتا بهشتی مظلومیتش بیش از شهادتش غم انگیز بود. 

منافقان کوردل، بارها شهید مظلوم، آیت الله دکتر بهشتی را به طرفدار امپریالیزم بودن و اشرافی گری بودن متهم کردند. بارها سیاهه هایی به دروغ بر علیه شان نوشتند و چه تهمت ها و توهین هایی که به ایشان نزدند.

جرم بهشتی این بود که یک اعتدالی اخلاق باور بود. ایشان معتقد بودند که دین را همان گونه که زیبا است باید به جوانان عرضه کرد و نباید معانی کج فهمانه و دافعه از دین را ارائه داد. بهشتی به ما درس تهمت نزدن، آبروی مومن را نبردن، صبوری به هنگام قرارگرفتن تحت آماج تهمت ها و بداخلاقی ها و بسیاری خصائص اخلاقی نیکوی دیگر را ارائه داد. 

ایشان هیچ گاه تفاسیری فراتر از آنچه اسلام رحمانی و ائمه اطهار (سلام الله علیهم) به پیروانشان توصیه کرده بودند را ارائه نکرد. از روایت زیبای "عقل سالم در بدن سالم است" ،  در زمانی که برخی ورزش کردن علماء را مذموم می دانستند نهایت استفاده را بردند و به صورت حرفه ای شنا و والیبال بازی می کردند.  همان ذهن پر از ذکاوت و تدبیر ایشان بود که منافقان کوردل را ناامید کرده بود و سبب شد تا ایشان را مظلومانه به همراه یارانشان به شهادت برسانند.

هفتم تیر ، سالروز شهادت آیت الله بهشتی و یاران صدیق شان را تسلیت عرض گفته، امید است با گرامی داشتن منش رفتاری این عالم فقیه و بزرگوار انقلاب اسلامی، دلهایمان را از هرآنچه غیر از نور رحمانی است ، پاک بگردانیم.

ان شاء الله 

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.