ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 29141
  • ۰۸ تیر ۱۳۹۶ - ۳:۴۳
  • 274 بازدید
  • ارسال توسط :
کتاب «مقاومت خندقیان» در کهگیلویه و بویراحمد منتشر شد

کتاب «مقاومت خندقیان» در کهگیلویه و بویراحمد منتشر شد

محمدشریف اسلامی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این کتاب از تولیدات حوزه هنری کهگیلویه و بویراحمد است که به مناسبت گرامیداشت چهارم تیر سالروز عملیات پدخندق چاپ و منتشر شد. وی افزود که کتاب «مقاومت خندقیان» توسط انتشارات سوره مهر و در شمار 2 هزار و 500 نسخه به […]

محمدشریف اسلامی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این کتاب از تولیدات حوزه هنری کهگیلویه و بویراحمد است که به مناسبت گرامیداشت چهارم تیر سالروز عملیات پدخندق چاپ و منتشر شد.
وی افزود که کتاب «مقاومت خندقیان» توسط انتشارات سوره مهر و در شمار 2 هزار و 500 نسخه به چاپ رسیده است.
رئیس حوزه هنری کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: این کتاب در 295 صفحه ایثار و ازخودگذشتگی مثال زدنی رزمندگان استان در عملیات پدخندق در جزیره مجنون را روایت می‌کند.
اسلامی عنوان کرد که این کتاب توسط «فتحعلی بزرگمهرنژاد» از رزمندگان عملیات پدخندق گردآوری و تدوین شده است.
وی ابراز داشت: خاطرات 20 نفر از دلاورمردان حاضر در عملیات پدخندق در این کتاب بیان شده است.
وی گفت که این کتاب به زودی توسط حوزه هنری کهگیلویه و بویراحمد و در آیینی با حضور جمعی از خانواده شهدا، رزمندگان عملیات پدخندق و مسئولان اجرایی استان در یاسوج رونمایی می‌شود.
چهارم تیر سال 1367 و 40 روز پس از تحویل پدخندق در جزایر مجنون به تیپ مستقل 48 فتح کهگیلویه و بویراحمد به فرماندهی شهید «سیف ‌الله حیدرپور» و در آخرین روزهای دوران هشت سال دفاع مقدس بسیجیان و پاسداران این تیپ در جزیره مجنون با شجاعت، ایثار و مقاومت جانانه جلوی پیشروی نیروهای ارتش رژیم بعث عراق را گرفتند.
دلاورمردان کهگیلویه و بویراحمد از حدود ساعت چهار بامداد تا 16 عصر روز بعد در مقابل هجوم نیروهای بعثی ایستادند و 78 شهید تقدیم نظام و انقلاب کردند.
کهگیلویه و بویراحمد در دوران هشت سال دفاع مقدس یک هزار و 880 شهید به نظام و انقلاب تقدیم کرد.
خبرنگار: منصور زرگر**انتشار دهنده: سید ولی موسوی نژاد
7535/6110

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.