ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 29225
  • ۰۸ تیر ۱۳۹۶ - ۷:۰۷
  • 409 بازدید
  • ارسال توسط :
درخواست آمریکا از استرالیا برای مبارزه با تروریسم در جنوب شرق آسیا

درخواست آمریکا از استرالیا برای مبارزه با تروریسم در جنوب شرق آسیا

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از ایرنا، ‘دیوید برگر’ فرمانده نظامی آمریکا روز پنجشنبه در استرالیا و پیش از رزمایش دو سالانه ‘تالیسمان سابره’، گفت که حرکت افراط گرایان خشونت طلب از کشورهای مختلف از جمله اندونزی، مالزی و فیلیپین، استرالیا را تهدید می کند.وی انتظار دارد نیروهای استرالیایی به […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از ایرنا، ‘دیوید برگر’ فرمانده نظامی آمریکا روز پنجشنبه در استرالیا و پیش از رزمایش دو سالانه ‘تالیسمان سابره’، گفت که حرکت افراط گرایان خشونت طلب از کشورهای مختلف از جمله اندونزی، مالزی و فیلیپین، استرالیا را تهدید می کند.
وی انتظار دارد نیروهای استرالیایی به زودی به نیروهای آمریکایی در مبارزه با افراط گرایان در منطقه بپیوندند.
این مقام نظامی آمریکا در گفت وگو با شبکه ‘ای.بی.سی’ استرالیا، با اشاره به سابقه طولانی دو کشور در اعزام نیرو، گفت: بنابراین ما از این نظر یک نقطه مشترک داریم.
وی در مورد تروریست های منطقه جنوب شرق آسیا و تاثیر آن بر امنیت استرالیا هشدار داد و خواستار کمک کانبرا برای جلوگیری از فعالیت شبه نظامیان الهام گرفته از داعش شد.
استرالیا هفته جاری ارسال هواپیمای جاسوسی به فیلیپین برای جمع آوری اطلاعات در مبارزه با گروه های تروریستی وابسته به داعش در شهر مراوی را تایید کرد.
استرالیا دو فروند هواپیمای اوریون برای نظارت بر نیروهای تروریست محلی در منطقه میندانائو که در آن گروه های تروریستی از جمله ابوسیاف و مائوته فعال هستند، اعزام می کند.
رزمایش مشترک دو سالانه ‘تالیسمان سابره’ امروز پنجشنبه در آب های نزدیک شهر ‘راکهمپتن’ در شرق ایالت کوئینزلند استرالیا و در کناره اقیانوس آرام آغاز شد.
در این تمرینات بیش از 30 هزار نیروی نظامی استرالیا و ارتش آمریکا، نیروی دریایی، تفنگداران دریایی و نیروی هوایی به همراه بیش از 700 سرباز نیوزیلندی حضور دارند.
در این رزمایش 21 کشتی از جمله ناو هواپیمابر رونالد ریگان نیروی دریایی آمریکا و 200 هواپیما در گیر هستند.
آساق**1611**انتشاردهنده: رضاپیمان یغمایی

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.