ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 29253
  • ۰۸ تیر ۱۳۹۶ - ۷:۵۶
  • 105 بازدید
  • ارسال توسط :
دفاع از ولایت فقیه مهم ترین اولویت شهید بهشتی بود

دفاع از ولایت فقیه مهم ترین اولویت شهید بهشتی بود

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از بصیر سبزوار،حجت الاسلام علی اصغر باغانی در مراسم بزرگداشت شهدا هفتم تیر با بیان اینکه شهید بهشتی بیشتر عمر سیاسی خود را صرف پشتیبانی از ولایت فقیه کرد، اظهارداشت: شهید بهشتی مانند خاری در چشم دشمنان بود […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از بصیر سبزوار،حجت الاسلام علی اصغر باغانی در مراسم بزرگداشت شهدا هفتم تیر با بیان اینکه شهید بهشتی بیشتر عمر سیاسی خود را صرف پشتیبانی از ولایت فقیه کرد، اظهارداشت: شهید بهشتی مانند خاری در چشم دشمنان بود به همین دلیل از ابتدا تلاش های فراوانی برای به شهادت رساندن این عالم مجاهد کردند.

 

وی با بیان اینکه جلسه روز هفتم تیر برای بررسی مسائل مهم نظام تشکیل شده بود، ادامه داد: شدت انفجار و بمب گذاری به گونه ای بود که سقف تمام سالن تخریب شد.

 

حجت الاسلام باغانی با اشاره به اینکه شهید بهشتی دغدغه فروان در راستای افزایش بینش سیاسی مردم داشت، تصریح کرد: پس از گذشت یک هفته از انقلاب ایشان حزب جمهوری اسلامی را با هدف کمک به نظام جمهوری اسلامی و برای حمایت از اندیشمندان و فعالان سیاسی تشکیل داد.

 

قاضی دیوان عالی کشور در ادامه به شلیک موشک های سپاه به سمت مقر فرماندهی داعش و گروههای تکفیری اشاره کرد و افزود: این حرکت سیلی محکمی بود برای دشمنان اسلام و به ویژه اسرائیل که در صورت دست از پا خطا کردن به فرمان رهبری حیفاو تل آویو را نیز در تیرس موشک های خود قرار خواهیم داد.

 

وی همچنین به بیان خاطره ای از سفر شهید بهشتی به سبزوار و استقبال پرشور مردم از وی اشاره کرد و افزود: شهید بهشتی در این سفر و برای اولین بار شعار مرگ برآمریکا را در مسجد جامع سبزوار طنین انداز کرد. 

 

حجت الاسلام باغانی همچنین در بخشی از صحبت های خود به مناسبت هفته قوه قضائیه بیان داشت: به هیچ وجه شایسته نیست که شیعیان در جامعه ای اسلامی برای رسیدن به قدرت و ثروت با یکدیگر به نزاع بپردازند.

 

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.