ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 29261
  • ۰۸ تیر ۱۳۹۶ - ۸:۰۵
  • 87 بازدید
  • ارسال توسط :
عضو خبرگان رهبری: حادثه هفتم تیر حقیقت و ماهیت جریان های انحرافی را افشا کرد

عضو خبرگان رهبری: حادثه هفتم تیر حقیقت و ماهیت جریان های انحرافی را افشا کرد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از ایرنا آیت الله محسن حیدری شامگاه چهارشنبه در آیین گرامیداشت سالروز شهادت شهید بهشتی و یارانش در مسجد جوادالائمه اهواز اظهار کرد: واقعه هفتم تیر نمایش خونین تقابل دو جریان اسلام ناب محمدی(ع) و خط امام(ره) و از سویی دیگر جریان اسلام آمریکایی و […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از ایرنا آیت الله محسن حیدری شامگاه چهارشنبه در آیین گرامیداشت سالروز شهادت شهید بهشتی و یارانش در مسجد جوادالائمه اهواز اظهار کرد: واقعه هفتم تیر نمایش خونین تقابل دو جریان اسلام ناب محمدی(ع) و خط امام(ره) و از سویی دیگر جریان اسلام آمریکایی و منافقان بود که به این روز منتهی شد.
نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری ادامه داد: اکنون در کشور ما این تقابل با عنوان های جدیدی وجود دارد اما در چنین شرایطی نیاز است که این تقابل را ریشه یابی کنیم.
وی بیان کرد: درحال حاضر برخی از افراد منحرف در فضای مجازی صحبت های بی ربطی منتشر کرده اند و گفته اند که بحث اسلام ناب و اسلام انحرافی بی معنا است و برگشت به اسلام ناب یک امر بی جاست.
آیت الله حیدری تصریح کرد: این افراد منحرف می گویند که برگشت به اسلام زمان پیامبر(ص) بی معنا است درحالی که اسلام خصوصیت های خاص خود را داشته و مجموعه ای از باید ها و نباید ها، اخلاق و احکام و یک امر تشریعی است اما این امر تشریعی ضمن این که دارای قرائت خالص و ناب بوده ممکن است قرائت انحرافی و بدعت آمیز نیز داشته باشد.
وی ادامه داد: معیارهای قرائت اسلام ناب، قرآن و سنت صحیح و سیره عترت پیغمبر(ص) است و اگر کسی به این منابع مراجعه کند می تواند اسلام ناب را بهتر بشناسد.
نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری گفت: اسلام ناب می گوید مسلمان ها نسبت به انحراف ، ظلم و ستم نباید بی تفاوت باشند اما بنی امیه برداشت غلطی را ترویج دادند و معتقد بودند پیروزی با آن کسی است که دارای قدرت بیشتری از نظر نظامی است.
آیت الله حیدری تصریح کرد: اکنون در برخورد با صهیونیست بین الملل اسلام ناب همان چیزی است که در قرآن آمده و امام امت و رهبر معظم انقلاب مطرح کرده اند که آن مقاومت در برابر صهیونیست است.
وی بیان کرد: اسلام آمریکایی اعتقاد دارد که در چنین شرایطی باید دست در دست رژیم اشغالگر گذاشته و از تمامی جرم و جنایت های این رژیم صهیونیستی چشم پوشی کرد.
نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری گفت: دردوران پیش از انقلاب نیز تقابل این دو جریان بین جامعه روحانیت مبارز و برخی افراد منحرف وجود داشت.
وی بیان کرد: پس از پیروزی انقلاب اسلامی نیز این تقابل بین اسلام ناب و جبهه اسلام انحرافی ایجاد شد که جبهه اسلام ناب با پرچمداری روحانیت مجاهدی نظیر شهید بهشتی و سایر شاگردان مخلص امام (ره) و به همت نهادهایی چون مجلس و تشکل های انقلابی ، سپاه و جهاد اهداف اسلام ناب دنبال می شد.
آیت الله حیدری تصریح کرد: امام خمینی(ره) در آن دوران به کمک مردم و افراد صالح ، نظامی را دارای بعد سیاسی ،اقتصادی و فرهنگی براساس تعالیم اسلام بنیانگذاری کرد که نمونه بارز ولایت فقیه است.
وی گفت: بحث عدالت اجتماعی، آزادی های مشروع و اقتصاد اسلامی، دادن مسئولیت ها به افراد متعهد و متخصص، مقابله با قوم گرایی و دعوت به امت واحده اسلامی از ویژگی های اسلام ناب است که شهید بهشتی پرچمدار این جبهه اسلامی بود.
نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان گفت: در مقابل این جبهه اسلامی ، جبهه ای بود که از افرادی نظیر منافقان، جبهه ملی، نهضت آزادی ، جنبشی ها، کمونیست های اقلیت و اکثریت و طرفداران قطب زاده به رهبری بنی صدر قرار داشت.
وی بیان کرد: این جبهه های منحرف معتقد بودند نیازی نیست که احکام را از قران برداشت کنیم بلکه باید تعالیم غربی ها را برای اداره کشور پیاده کنیم.
7152/6068 خبرنگار: محمدرضاخبازان** انتشار:محمدعلی فریدپناه

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.