ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 29297
  • ۰۸ تیر ۱۳۹۶ - ۹:۵۲
  • 135 بازدید
  • ارسال توسط :
آیت الله خاتمی: عزت کشور در تداوم راه نورانی شهداست

آیت الله خاتمی: عزت کشور در تداوم راه نورانی شهداست

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام سید احمد خاتمی روز پنجشنبه در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی بخصوص شهدای هفتم تیر شهیدان بهشتی (ره) و پاکنژاد افزود: راه عزت و اقتدار کشور […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام سید احمد خاتمی روز پنجشنبه در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی بخصوص شهدای هفتم تیر شهیدان بهشتی (ره) و پاکنژاد افزود: راه عزت و اقتدار کشور در گرو تداوم راه نورانی شهیدان است.
وی ادامه داد: بر مردم و مسئولان اجرایی واجب است که همواره پاسدار حرمت خون شهیدان انقلاب اسلامی، شهدای هفتم تیر و شهید صدوقی باشند که برای اعتلای انقلاب مقدس اسلامی توسط منافقان کوردل به شهادت رسیدند.
همچنین امام جمعه یزد با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هفتم تیر بر توجه و عمل مردم و مسئولان به فرامین مقام معظم رهبری تاکید کرد.
برگزاری یادواره شهدای هفتم تیر، دیدار با مسئولان دادگستری استان، فرمانده سپاه الغدیر و جمعی از مسئولان اجرایی استان از دیگر برنامه‌های امام جمعه موقت تهران در سفر یک روزه به یزد است.
استان یزد سه هزار و 850 شهید تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.
7536/ 6014/ خبرنگار:کاظم سبحان زاده**انتشار: کاظم شاملو
irnayazdd@

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.