ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 29347
  • ۰۹ تیر ۱۳۹۶ - ۵:۵۴
  • 472 بازدید
  • ارسال توسط :
“حمله موشکی به داعش” گوشه‌ای از توان سپاه بود/ هر نیت سوء را کوبنده پاسخ می‌دهیم

“حمله موشکی به داعش” گوشه‌ای از توان سپاه بود/ هر نیت سوء را کوبنده پاسخ می‌دهیم

سردار احمد وحیدی رئیس مرکز تحقیقات راهبردی دفاعی در گفت‌وگو با خبرنگار دفاعی خبرگزاری تسنیم، با اشاره به عملیات اخیر موشکی سپاه در انهدام مواضع داعش، اظهار داشت: عملیات موشکی اخیر سپاه پاسداران، عملیاتی مقتدرانه بود که گوشه‌ای از دریای توانمندی‌های رزمندگان سپاه اسلام را به نمایش گذاشت. وی ادامه داد: این عملیات طبیعتاً یک […]

سردار احمد وحیدی رئیس مرکز تحقیقات راهبردی دفاعی در گفت‌وگو با خبرنگار دفاعی خبرگزاری تسنیم، با اشاره به عملیات اخیر موشکی سپاه در انهدام مواضع داعش، اظهار داشت: عملیات موشکی اخیر سپاه پاسداران، عملیاتی مقتدرانه بود که گوشه‌ای از دریای توانمندی‌های رزمندگان سپاه اسلام را به نمایش گذاشت.

وی ادامه داد: این عملیات طبیعتاً یک هشدار به همه کسانی بود که فکر تجاوز به حوزه منافع ملی و حوزه امنیت جمهوری اسلامی را در سر خود داشته و دارند.

رئیس کمیسیون دفاعی و امنیتی شورای راهبردی روابط خارجی ایران با تاکید بر اینکه جمهوری اسلامی به هرگونه نیت سویی که دشمنان در سر بپرورانند با قدرت، پاسخی کوبنده خواهد داد، گفت: اگر هر گونه تجاوزی به حوزه امنیت ما شود، از همه امکانات در اختیار خود من جمله موشک‌ها استفاده خواهیم کرد.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.