ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 29361
  • ۰۹ تیر ۱۳۹۶ - ۶:۳۴
  • 94 بازدید
  • ارسال توسط :
بسیج یک نیروی مردمی است و به طبقه خاصی تعلق ندارد

بسیج یک نیروی مردمی است و به طبقه خاصی تعلق ندارد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا سرهنگ پاسدار عزت الله عظیمی در گفتگو با امروله، عنوان کرد: بسیج شجره طیبه و درخت تناور و پر ثمری است که شکوفه های آن بوی بهار  وصل و طراوت یقین و حدیث عشق می دهد. بسیج شاخ و […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا سرهنگ پاسدار عزت الله عظیمی در گفتگو با امروله، عنوان کرد: بسیج شجره طیبه و درخت تناور و پر ثمری است که شکوفه های آن بوی بهار  وصل و طراوت یقین و حدیث عشق می دهد. بسیج شاخ و برگ درختی است که با ایثار و فداکاری تمام مجاهدان از صدر اسلام تاکنون پیوسته مراقبت شده تا بوی دل انگیز آن بهار صلح  امنیت  را بریا میهن اسلامی مان به ارمغان بیاورد و بسیجی بر بالای آن حدیث عشق را سروده است.

 

وی در ادامه افزود: بسیج مدرسه عشق و مکتب شاهدان و شهیدان گمنامی است که پیروانش بر گلدسته های رفیع آن اذان شهادت و رشادت سر داده اند و بسیجی دانش آموخته ی مکتبی است فارغ التحصیلان آن در جنت رضوان سکنی گزیده و ثمر رشادت های خود را در لقاء پروردگار خویش یافته اند.

 

سرهنگ عظیمی تاکید کرد: بسیجی کسی است که شور و شعور را در هم آمیخته و پیوندی نا گسستنی با مولای خوبان دارد که در قالب زمان محدود نشده و همچنان ادامه دارد . تا زمانیکه کشور محتاج امنیت است حضور بسیج و بسیجی لازم و ضروری است و هیچ کشوری در هیچ زمانی بدون امنیت نمی تواند به حیات خود ادامه دهد .

 

فرمانده سپاه ناحیه صحنه خاطر نشان کرد : بسیج یک نیروی مردمی است و به طبقه خاصی تعلق ندارد و بسیج با ایمان عمیق توام با عواطفی که از خصوصیات ملت ایران سرچشمه می گیرد ، عملکرد دشمن را رصد کرده و هر زمان لازم شد وارد میدان شده و با تفکری که از اسلام ناب محمدی (ص) نشات می گیرد به مقابله با خطرات می رود.

 

وی با بیان این نکته که بسیجی نیرویی کار آمد و سرمایه ای گرانبها برای اسلام و انقلاب و کشور است گفت : مجموعه بسیج شهرستان صحنه با برگزاری اردو های تربیتی _ طرح هجرت _ اردوهای آمادگی المپیاد ها _ پیشرفت های تحصیلی _ توانمند سازی و حمایت از دانش آموزان جهت ورود به مدارس برتر_ تهیه اقلام کمک آموزشی _ شرکت در مسابقه علمی دانش آموزی _ درس آمادگی دفاعی _ میدان تیر _ اردوی راهیان نور _ مراسمات نهضت ما زنده ایم _ و در نهایت توجه ویژه به درس که باید آینده سازان این مملکت از بین شما انتخاب شود در راستای ارتقاء سطح فرهنگی و علمی دانش آموزان گامی موثر برداشته است.

 

سرهنگ عظیمی در پایان گفت : بسیج یعنی سعادت ، یعنی فرهنگ، ظهور تجدد و نو گرایی، یعنی ارزش، یعنی آبادانی، یعنی ارزش و مغز های متفکر پس باید بسیج را الگوی خود قرار دهید.

 

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.