ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 29363
  • ۰۹ تیر ۱۳۹۶ - ۶:۴۱
  • 541 بازدید
  • ارسال توسط :
ورود به مباحث حاشیه‌ای به دلیل ناتوانی در انجام امور است/حمله موشکی سپاه، تذکری به استکبار جهانی

ورود به مباحث حاشیه‌ای به دلیل ناتوانی در انجام امور است/حمله موشکی سپاه، تذکری به استکبار جهانی

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از اراک امروز؛ حمیدرضا حاجی‌بابایی رئیس کمیسیون تلفیق لایحه برنامه ششم توسعه در مراسم گرامیداشت شهدای هفتم تیر در اراک با اشاره به اینکه اهداف شهدا مشترک است، گفت: همه شهدا در راستای اعتلای نظام جمهوری اسلامی و سرافرازی […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از اراک امروز؛ حمیدرضا حاجی‌بابایی رئیس کمیسیون تلفیق لایحه برنامه ششم توسعه در مراسم گرامیداشت شهدای هفتم تیر در اراک با اشاره به اینکه اهداف شهدا مشترک است، گفت: همه شهدا در راستای اعتلای نظام جمهوری اسلامی و سرافرازی و اشاعه فرهنگ اهل بیت(ع) جان خود را تقدیم کردند.

حاجی‌بابایی اظهار کرد: همه شهدا به اجماع تاکید داشتند مراقب امام باشید و از نظام انقلاب اسلامی دفاع کنید.

وی با اشاره به اینکه شهدا همیشه زنده هستند و نامشان ماندگار است، افزود: این به این خاطر است که شهدا برای خدا و اعتلای کلمه الله و برای اقتدار نظام جمهوری اسلامی به میدان نبرد حق علیه باطل رفتند.

نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: هر حرکتی که در جهت حفظ اسلام و نظام باشد مقبول درگاه احدیت قرار دارد و هر حرکتی که در جهت تضعیف نظام اسلامی باشد، گناه است.

دین، مردم و رهبری سه رکن اساسی انقلاب اسلامی

وی با تاکید بر اینکه ارکان حاکمیت و نظام جمهوری اسلامی بر سه پایه رهبری، قرآن و مردم قرار دارد، افزود: هرگاه این سه رکن در کنار هم باشند، نظام اسلامی خواهد بود و هرگاه هر کدام از این ارکان جدا شوند نظام اسلامی مهجور خواهد شد.

رئیس کمیسیون تلفیق لایحه برنامه ششم توسعه بیان کرد: در طول تاریخ هرگاه این سه عنصر در کنار هم نبودند با یک کودتا ،همه چیز شکسته شده است.

حاجی‌بابایی با بیان اینکه از سال 57 تاکنون این سه عنصر در کنار هم بوده‌اند، اظهار کرد: استکبار جهانی تلاش‌های زیادی را برای جدایی این سه عنصر انجام داده که همواره با شکست روبه رو شده است.

بیشترین هجمه دشمن علیه «ولایت فقیه» است 

نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه در دهه اخیر بیشترین هجمه‌ها از سوی استکبار بر علیه رهبر انقلاب بوده است، افزود: همانند آنچه که دشمنان و کافران در زمان امام علی(ع)، علیه آن امام همام انجام داده بودند.

وی به حجم گسترده تبلغیات بر علیه نظام جمهوری اسلامی ایران در جنگ نرم اشاره کرد و گفت: در حال حاضر 252 شبکه فارسی زبان بر علیه جمهوری اسلامی فعالیت دارند.

رئیس کمیسیون تلفیق لایحه برنامه ششم توسعه با بیان اینکه امروز میراث‌دار کربلا و عاشورا هستیم، ادامه داد: در عاشورا دو تفکر روبه روی هم ایستادند و امام حسین و 72 تن از یارانشان را به شهادت رساندند. امروز هم این دو تفکر روبه روی هم ایستاده اند.

وی ادامه داد: یک تفکر از قرآن و اسلام بر مبنای امامت و ولایت در مقابل تفکر دیگری که تفسیر آن براساس غیر معصوم(ع) و نماد وهابیت، قرار گرفته است.

حاجی‌بابایی با تاکید بر اینکه قدرت امروز ایران در دنیا بی‌نظیر است، افزود: قدرت ایران به اندازه‌ای است که امروز در داخل مرزهای خود داعش را در فاصله 700 کیلومتری مورد هدف قرار می دهد.

حمله موشکی سپاه به مواضع داعش به موقع و به جا بود/حمله موشکی سپاه، تذکری به استکبار جهانی

رئیس کمیسیون تلفیق لایحه برنامه ششم توسعه با اشاره به اینکه اقدام سپاه در به هلاکت رساندن داعش اقدامی به موقع بود، بیان کرد: به استکبار جهانی باید حق داد که تا به این اندازه در برابر سپاه پاسدران انقلاب اسلامی ناراحت و عصبانی باشد.

وی افزود: حمله نظامی سپاه پاسداران به مواضع داعش نبود بلکه نیروهای انقلابی ایران اسلامی با این اقدام خود پیشانی استکبار جهانی را نشانه رفتند و قدرت نظامی ایران به همه جهان ثابت شد. 

آمریکا به تعهداتش در برجام پایبند نبوده است

نماینده مردم همدان در مجلس با بیان اینکه آمریکا به تعهدات خود در برجام پایبند نبوده است، بیان کرد: متاسفانه امروز شاهد هستیم که نه تنها، هیچ یک از وعده‌های قبل از مذاکرات عملی نشده بلکه جیب مردم خالی‌تر و بیکاری جوانان بیشتر شده است.

وی با بیان اینکه انرژی هسته‌ای قدرت اقتدار نظام را بالا می‌برد، افزود: اگر کشور در دوران جنگ تحمیلی از این انرژی برخوردار بود به طور قطع آمار شهدای ما کمتر از 200 هزار نفر می‌بود.

مصوبه جدید سنا یعنی عمق بی‌پایان چاه تحریم‌ها علیه ایران

حاجی‌بابایی تاکید کرد: سنای آمریکا به دنبال تصویب مصوبه‌ای است که به رئیس جمور آمریکا اجازه می‌دهد، هر تحریمی را علیه ایران وضع کند و این به این معنا است که چاه تحریم‌های آمریکا اگر قبلا 10 متر عمق داشت با این مصوبه چاه تحریم‌ها بر علیه ایران بدون ته خواهد بود.

رئیس کمیسیون تلفیق لایحه برنامه ششم توسعه با اشاره به اینکه بر اساس برنامه ششم توسعه باید سالانه 1.5 میلیون شغل در کشور ایجاد شود، افزود: در صورت تحقق این میزان شغل در سال، می‌توان هشت دهم از میزان بیکاری را در کشور کاهش داد.

بیش از سه میلیون بیکار در کشور 

وی با تاکید بر اینکه در حال حاضر سه میلیون و 300 هزار نفر بیکار در کشور داریم، ادامه داد: حدود دو سوم از بیکاران را افراد تحصیل کرده تشکیل می‌دهند.

حاجی‌بابایی اظهار کرد: این در حالیست که سالانه حدود یک میلیون و 200 هزار نفر هم به آمار بیکاران کشور اضافه می‌شود و اگر تصمیمات اساسی در زمینه اشتغال گرفته نشود تعداد بیکاران افزایش چشمگیری خواهد داشت.

حاشیه‌‌پردازیها به دلیل ناتوانی در انجام مسئولیت است/دولت بهانه‌ای برای کار نکردن ندارد

نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه باید به دور از حاشیه به فکر رفع مشکلات مردم بود، گفت: هر کس وارد مباحث حاشیه‌ای شود معلوم است که نمی‌تواند کار کند.

وی به مشارکت 72 درصدی مردم در انتخابات اشاره کرد و افزود: مردم به هر کس که دوست داشتند، رای دادند امروز دیگر انتخابات تمام شده و بهانه‌ای برای کار نکردن وجود ندارد.

رئیس کمیسیون تلفیق لایحه برنامه ششم توسعه بیان کرد: مردم امروز انتظار دارند منتخبین به فکر حل مشکلات مردم باشند تا بخشی از مشکلات جامعه کاهش پیدا کند.

رهبر انقلاب پایه‌گذار صنعت موشکی 

حاجی‌بابایی با بیان اینکه ایران در بحث تجهیزات نظامی و موشکی بعد از جنگ تحمیلی پیشرفت‌های چشمگیری داشته است، گفت: ساخت موشک‌ها با مدیریت رهبر انقلاب، و استفاده از نیروهای جوان کشور انجام شده است.

IMG_3467 (Copy)IMG_3468 (Copy)IMG_3469 (Copy)IMG_3471 (Copy)IMG_3473 (Copy)IMG_3474 (Copy)IMG_3478 (Copy)IMG_3483 (Copy)IMG_3484 (Copy)IMG_3485 (Copy)IMG_3493 (Copy)IMG_3494 (Copy)IMG_3495 (Copy)

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.