ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 29365
  • ۰۹ تیر ۱۳۹۶ - ۶:۴۳
  • 103 بازدید
  • ارسال توسط :
مجوز استخدام 150 نفردر بیمارستان بزرگ یاسوج صادر شد/  بیمارستان 290 تختخوابی یاسوج تا پایان شهریور امسال افتتاح می شود

مجوز استخدام 150 نفردر بیمارستان بزرگ یاسوج صادر شد/ بیمارستان 290 تختخوابی یاسوج تا پایان شهریور امسال افتتاح می شود

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح زاگرس، غلام محمد زارعی با بیان اینکه راه‌اندازی بیمارستان 290 تختخوابی شهید دکتر جلیل یاسوج نیازمند تأمین 40 میلیارد تومان تجهیزات است، افزود: بر اساس طرح تحول سلامت از این میزان هشت میلیارد تومان بر عهده استان […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح زاگرس، غلام محمد زارعی با بیان اینکه راه‌اندازی بیمارستان 290 تختخوابی شهید دکتر جلیل یاسوج نیازمند تأمین 40 میلیارد تومان تجهیزات است، افزود: بر اساس طرح تحول سلامت از این میزان هشت میلیارد تومان بر عهده استان بوده که با رایزنی‌های انجام شده قرار است سهم استان از محل منابع متمرکز وزارت بهداشت پرداخت شود.

نماینده مردم شهرستان‌های بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی با اشاره به نقش این طرح در ایجاد اشتغال برای جوانان، افزود: مجوز استخدام بیش از 150 نفر برای این بیمارستان صادر شده است که اشتغال خوبی در این حوزه محسوب می‌شود.

وی در رابطه با مشکل نبود بیمارستان در شهرستان دنا نیز گفت: علاوه بر مجوز احداث بیمارستان 32 تختخوابی در شهر سی‌سخت امسال نیز مجوز احداث یک بیمارستان در بخش پاتاوه شهرستان دنا دریافت شده است.

بیمارستان 290 تختخوابی شهید دکتر جلیل یاسوج در زمینی به مساحت 30 هزار متر مربع و با زیربنای 26 هزار متر مربع در 8 طبقه در حال ساخت است. 

عملیات ساخت این بیمارستان از سال 86 آغاز شده و در حال حاضر حدود 91 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

بیمارستان در حال ساخت یاسوج دارای بخش های اورژانس، زنان و زایمان، مراقبت های ویژه، اورژانس، نوزادان، بستری، جراحی، اتاق های عمل، داروخانه، رادیولوژی، ماموگرافی، سونوگرافی، سی تی اسکن، آزمایشگاه و فیزیوتراپی خواهد بود.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.