ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 29378
  • ۰۹ تیر ۱۳۹۶ - ۷:۱۸
  • 79 بازدید
  • ارسال توسط :
حمله موشکی سپاه به تروریست‌ها اقتدار نظام را ثابت کرد

حمله موشکی سپاه به تروریست‌ها اقتدار نظام را ثابت کرد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از شهرضانیوز؛ جانباز واقعه هفت تیر در مراسم بزرگداشت شهدای حادثه هفت تیر که در مسجد صدیقه طاهره شهرضا برگزار شد، عنوان کرد: در روزهای گذشته افراد گروهک تروریستی داعش به دنبال حمله به ساختمان مجلس، تعدادی از […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از شهرضانیوز؛ جانباز واقعه هفت تیر در مراسم بزرگداشت شهدای حادثه هفت تیر که در مسجد صدیقه طاهره شهرضا برگزار شد، عنوان کرد: در روزهای گذشته افراد گروهک تروریستی داعش به دنبال حمله به ساختمان مجلس، تعدادی از مردم بیگناه از جمله چند تن از پاسداران محافظ مجلس را به شهادت رساندنند اما این اقدام به پاسخ موشکی سپاه به خوبی جبران شد.
آیت الله قدرت الله نجفی اضافه کرد: حمله موشکی سپاه به مقرّ داعش در سوریه هم اقتدار نظام اسلامی را ثابت کرد و هم پاسخ کوبنده‌ای به اقدام تروریستی اینن گروهک و اربابان او، بود.
وی گفت: دشمنان نظام اسلامی در طول تاریخ انقلاب همواره خواسته‌اند تا به این حرکت مقدس و الهی آسیب بزنند اما اقدام های آنها منجر به تقویت بیشتر نظام شد.
آیت الله نجفی بیان کرد: ما باید از آن تجربه تاریخی عبرت بگیریم و اجازه ندهیم دشمن به اهداف خود برسد؛ در شرایط فعلی هرچه بر افراد می‌خواهند به سوی غرب وو آمریکا تمایل پیدا کنند اما رهبری معظم انقلاب با هوشمندی آنها را آگاه می‌کنند و از انحراف آنان جلوگیری می‌کنند.
وی تصریح کرد: دشمن در زمان پیروزی انقلاب با ایجاد دو قطبی جامعه را به دو بخش تقسیم کرد که در یک سوی آن یاران شهید بهشتی و ائمه جمعه و در سوی دیگرر بنی صدر و یاران او حضور داشتند، بنی صدر و یاران او به اندازه‌ای در بخشهای حساس جامعه نفوذ کرده بودند که به فکر براندازی نظام بودند اما آن دسیسه هم به لطف خداوند ناکام ماند.
جانباز واقعه هفت تیر اظهار کرد: دشمنان انقلاب در واقعه 6 تیر سال 1360 تصمیم داشتند تا با ترور آیت الله العظمی خامنه‌ای، به کشور و انقلاب آسیب بزنند اما بهه خواست خداوند آن دسیسه ناکام ماند و سالهاست که مردم و انقلاب از وجود ایشان بهره مند می‌شوند.

وی گفت: شهادت شهید بهشتی و یاران باوفایش در همان زمان منجر به حضور میلیونی مردم در انتخابات ریاست جمهوری شد و از آن زمان به بعد تاکنون یاد و خاطره او باعث تقویت مبانی انقلاب شده است.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.