ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 29425
  • ۰۹ تیر ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۲
  • 87 بازدید
  • ارسال توسط :
معرفت تکفیری ها از اسلام، ارتجاعی است

معرفت تکفیری ها از اسلام، ارتجاعی است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرنگار مهر، حجت الاسلام یوسف یوسف پور در خطبه های نمازجمعه ساری با بیان اینکه معرفت و شناخت گروه هایی مانند داعش، طالبان و غیره از اسلام ارتجاعی است و عمیق نیست تصریح کرد: این درحالی که اسلام دارای معرفت واقعی است. وی با […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرنگار مهر، حجت الاسلام یوسف یوسف پور در خطبه های نمازجمعه ساری با بیان اینکه معرفت و شناخت گروه هایی مانند داعش، طالبان و غیره از اسلام ارتجاعی است و عمیق نیست تصریح کرد: این درحالی که اسلام دارای معرفت واقعی است.

وی با گرامیداشت یاد و خاطره شهید بهشتی و شهدای هفتم تیرماه افزود: منافقانی که این شهدا را به خاک و خون کشیدند شناختشان از اسلام ارتجاعی بود و دقیق نبود و مرتکب جنایتهای بزرگی شدند.

امام جمعه موقت ساری، معرفت علمی، دقیق و عمیق را معرفت اساسی برشمرد و گفت: ایمان واقعی با معرفت حقیقی و دقیق حاصل می شود.

وی در بخشی از سخنانش با اشاره به پایان ماه مبارک رمضان خواستار بهره گیری از فیوضات این ماه و گسترش آن در سیره زندگی شد.

حجت الاسلام یوسف پور به مشکلات فراروی بخش های مختلف از جمله کشاورزی و تولید اشاره کرد و خواستار تدبیر و چاره جویی مسئولان برای رفع مشکلات این بخش ها شد و عنوان کرد: در سال اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال باید بخش های مختلف دست به دست هم دهند و برای عملیاتی شدن این شعار محوری سال تلاش و برنامه ریزی داشته باشند.

وی همچنین به تعطیلات اخیر و افزایش شمار مسافران استان خواستار تقویت زیرساخت های استان شد و گفت: همچنین مسافران نیز باید شئونات فرهنگی و بومی توجه داشته باشند و احترام گذارند.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.