ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 29435
  • ۰۹ تیر ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۰
  • 364 بازدید
  • ارسال توسط :
وهابیت و بهاییت دو فرقه جعلی ساخته انگلستان است

وهابیت و بهاییت دو فرقه جعلی ساخته انگلستان است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرنگار مهر، آیت الله سید محمد شاهچراغی در خطبه های نماز جمعه دومین آدینه تیرماه۹۶، ضمن بیان اینکه فرمان هر دو فرقه بهائیت و وهابیت در دستان ‌انگلیس است، بیان داشت: این فرق، خرافی هستند که توسط دشمن درست شده اند تا بین امت […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرنگار مهر، آیت الله سید محمد شاهچراغی در خطبه های نماز جمعه دومین آدینه تیرماه۹۶، ضمن بیان اینکه فرمان هر دو فرقه بهائیت و وهابیت در دستان ‌انگلیس است، بیان داشت: این فرق، خرافی هستند که توسط دشمن درست شده اند تا بین امت رسول الله(ص) تفرقه افکنی کنند.

وی افزود: تاریخ نشان می دهد که فرقه جعلی وهابیت از ابتدا تا کنون همیشه یک پای خونریزی و جنایت در منطقه و دنیا بوده است. این امر در کجای اسلام جای دارد؟ اسلام دین صلح است و این جنایات را بر نمی تابد.

امام جمعه سمنان، گفت: آل سعود وهابی از دشمنان اسلام دستور می گیرد که نمونه آن بسیار دیده می شود تا جایی که در همین اواخر پادشاه عربستان بیان کرده که باید ایران را تنبیه کنیم لیکن باید به او گفت شما چکاره این دنیا هستید که بخواهید ایران اسلامی را تهدید کنید؟.

آیت الله شاهچراغی خطاب به سران آل سعود، تاکید کرد: شما بروید از همان ارباب تان یعنی آمریکار یاد بگیرید که جرئت چنین کاری را ندارد و تنها به لاف زدن های بی مورد تن می دهد شما اسم خودتان را خادم حرمین شریفین گذاشته اید در مقابل به نام اسلام خون مردم بیگناه را بر زمین می ریزید؟ مگر می توان این را در ذهن تجزیه و تحلیل کرد؟

وی با بیان اینکه امروز داعش که زاده دست آمریکا، آل سعود و متحدانش است، در ضعیف ترین حالت خود از زمان پدید آمدن قرار دارد و نابودی آن نزدیک است، بیان کرد: موفقیت ارتش عراق در مبارزه با گروه تروریسی داعش بسیار چشم گیر است که این امر ناامیدی دشمنان را به همراه داشته است.

عضو خبرگان رهبری همچنین گفت: موصل آزاد با تلاش و خون های فراوان در حالی آزاد شد که در ذهن ما ایرانیان خرمشهر را تداعی می کند و آن صحبت امام راحل(ره) که فرمودند خرمشهر را خدا آزاد کرد لیکن ما نیز باید بگوئیم موصل را هم خدا آزاد کرد و آن را سرآغازی بر نابودی کامل داعش قرار داد.

آیت الله شاهچراغی بخش دیگری از سخنان خود را به مقوله امر به معروف و نهی از منکر اختصاص داد و گفت: همه مردم وظیفه امر به معروف و نهی از منکر دارند و نباید گفت این موضوع به ما مرتبط نیست.

وی افزود: امروز امر به معروف مورد بی توجهی قرار گرفته در صورتی که یکی از مصادیق آتش به اختیاری که رهبر معظم انقلاب اسلامی مطرح فرمودند، همین فریضه و دوری از بی تفاوتی اجتماعی است.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.