ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 29462
  • ۰۹ تیر ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۶
  • 112 بازدید
  • ارسال توسط :
امام جمعه میامی : سیاست ایران حمایت از مستضعفان و مظلومان است

امام جمعه میامی : سیاست ایران حمایت از مستضعفان و مظلومان است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از ایرنا ،حجت الاسلام والمسلمین قربانعلی صفائی پور در خطبه های این هفته نماز جمعه درمسجدجامع میامی با اشاره به پیروزی های روزهای گذشته مردم عراق وسوریه در مقابله با تروریسم،گفت: نیروهای بسیج مردمی ومدافعان حرم درحال از بین بردن گروه تروریستی و تکفیری داعش […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از ایرنا ،حجت الاسلام والمسلمین قربانعلی صفائی پور در خطبه های این هفته نماز جمعه درمسجدجامع میامی با اشاره به پیروزی های روزهای گذشته مردم عراق وسوریه در مقابله با تروریسم،گفت: نیروهای بسیج مردمی ومدافعان حرم درحال از بین بردن گروه تروریستی و تکفیری داعش هستند .
وی با تقدیر از مجاهدت مدافعان حرم ، ادامه داد: مدافعان حرم نقشه دشمنان انقلاب اسلامی در منطقه را خنثی کردند.
امام جمعه میامی برنامه های آمریکا را در سرتاسر جهان ضدبشری دانست و افزود: آن ها به تعهدات خود عمل نمی کنند ، همچنان که در موضوع برجام هم به تعهداتشان عمل نکردند.
صفایی پور به برنامه تحریم کشورمان از سوی آمریکا هم اشاره کرد و گفت: مردم ایران بدون توجه به این تحریم های ظالمانه بااتحادوهمدلی درراه پیشرفت گام برمی دارند.
صفائی پور گفت : بعدازپیروزی انقلاب اسلامی ، آمریکا به دنبال ضربه زدن به مردم ایران بوده است.
وی تصریح کرد:اهداف آمریکا و همپیمانانش چپاول ثروت های مردم منطقه و ایجاد اختلاف ودرگیری بین مسلمانان است.
امام جمعه میامی به فصل تابستان و کمبود آب در کشور هم اشاره کرد و گفت:بحران آب درکشور دردناک است ، بسیاری از مردم در روستاها از کم آبی رنج می برند، بنابر این لازم است مردم با مصرف بهینه مسوولان را در تامین آب مورد نیاز یاری کنند.
خطیب جمعه میامی افزود: این شهرستان در بخش معدن از توانمندی های باالقوه زیادی برخورداراست که با بهره برداری از آن ها وضعیت اقتصادی این منطقه رونق خواهد گرفت.
وی تاسیس صنایع بسته بندی محصولات کشاورزی و باغی در میامی راضروری دانست وتصریح کرد:مسئولان برای ریشه کن کردن فقروبیکاری به دنبال ایجادکارگاههای کوچک وزودبازده باشند.
7357/6167 خبرنگار: علی آقایی ** انتشار دهنده : محسن شاکری

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.