ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 29468
  • ۰۹ تیر ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۹
  • 99 بازدید
  • ارسال توسط :
وحدت کلمه ، همدلی و پرهیز از تخریب کلید توسعه و پیشرفت کشور است

وحدت کلمه ، همدلی و پرهیز از تخریب کلید توسعه و پیشرفت کشور است

آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی در خطبه های نماز جمعه اراک افزود: تمامی قوا و مسئولان نظام اسلامی باید با حفظ وحدت کلمه، همدلی، پرهیز از تخریب پشت سر مقام معظم رهبری برای پیشرفت و توسعه کشور تلاش کنند و از بیان صحبت هایی که به این سرمایه بزرگ نظام جمهوری اسلامی لطمه وارد […]

آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی در خطبه های نماز جمعه اراک افزود: تمامی قوا و مسئولان نظام اسلامی باید با حفظ وحدت کلمه، همدلی، پرهیز از تخریب پشت سر مقام معظم رهبری برای پیشرفت و توسعه کشور تلاش کنند و از بیان صحبت هایی که به این سرمایه بزرگ نظام جمهوری اسلامی لطمه وارد می کند خودداری کنند.
وی ادامه داد: دولت دوازدهم باید با پرهیز از حاشیه ها با همت والا و تلاش برای رفع کمبودهای فرهنگی و اقتصادی و تحقق وعده های انتخاباتی خود را برای خدمت هرچه بیشتر به مردم و جامعه برای چهار سال آینده آماده و برای توسعه هرچه بیشتر کشور تلاش کند.
امام جمعه اراک خاطر نشان کرد: شوراهای اسلامی شهر و روستا نیز باید با انتخاب شهردار امین و صادق برای توسعه و آبادانی شهر ها در سال ها آینده برنامه ریزی دقیق داشته باشند و از فدای مسائل مردم به مسائل شخصی و جناحی خودداری کنند.
آیت الله دری نجف آبادی ضمن تشکر از مردم برای حضور حداکثری در راهپیمایی روز قدس و نماز عید فطر افزود: مسلمانان باید برای حفظ دستاوردهایی که در ماه مبارک رمضان به دست آوردند تلاش کنند و در 11 ماه آینده سر سفره ماه مبارک رمضان و ضیفت الهی باشند.
وی در بخش دیگری از سخنان خود با یادآوری نزدیکی به هشتم شوال و سالگرد حمله رژیم آل سعود به قبرستان بقیع گفت: رژیم آل سعود و رژیم اسرائیل 2 غده سرطانی هستند که انگلیسی ها در خاورمیانه به وجود آوردند و هم اکنون نیز تحت حمایت امریکا قرار دارند.
نماینده ولی فقیه در استان مرکزی ادامه داد: رژیم آل سعود در دوران هشت سال دفاع مقدس میلیاردها دلار کمک نظامی در اختیار عراق گذاشت تا زنان و کوکان کشور را به خاک و خون بکشد.
آیت الله دری نجف آبادی افزود: جمهوری اسلامی ایران با این جنایتکاران و داعش که حمایت آل سعود و اسرائیل را دارند روبه رو است و تا کنون با اتحاد ملت، نیروهای نظامی، انتظامی و سپاه پاسدارن توانسته در برابر آنان ایستادگی کنند و راه اسلام و قرآن را ادامه دهند.
وی ادامه داد: ملت ایران با وحدت، یکپارچگی و حمایت از مواضع رهبر معظم انقلاب تا کنون پیروز بوده و در آینده نیز با رهبری مقام معظم رهبری بر تمامی توطئه های دشمنان انقلاب و اسلام پیروز می شوند.
نماینده ولی فقیه در استان مرکزی یاد آور شد: فتوای آیت الله سیستانی و یک اشاره رهبر معظم انقلاب موجب شد داعش که یک سوم خاک عراق را به مدت چهار سال در اشغال خود در آورده و به سمت خاک جمهوری اسلامی در حال حرکت بود با رشادت ها ارتش و بسیج عراق و سپاه قدس آزاد شود و دولت خود خوانده و جنایتکار داعش که از حمایت های آمریکا و اسرائیل برخوردار بود به خانه قبر سپرده شوند.
آیت الله دری نجف آبادی ادامه داد: این پیروزی بزرگ نشان آن است که ملت ایران و شیعیان اسلام می توانند با وحدت، یک پارچگی بر تمامی توطئه های دشمنان پیروز شوند و با اقتدار پشت سر مقام معظم رهبری حرکت کنند.
وی یادآور شد: جمهوری اسلامی ایران در دوران هشت سال دفاع مقدس 350 مورد گزارش بمباران شیمیایی توسط رژیم صدام را ارایه کرد ولی کسی آن را محکوم نکرد و هم اکنون کشور ما را که 17 هزار شهید ترور دارد توسط دشمنان اسلام به حمایت از تروریسم محکوم می شود.
امام جمعه اراک با گرامی داشت شهادت 290 نفر شهید هواپیمای مسافر بری جمهوری اسلامی ایران که توسط ناو جنگی آمریکا در خلیج فارس مورد حمله قرار گرفت افزود: هم اکنون کشوری که از افسری که دستور حمله به هواپیمای مسافربری جمهوری اسلامی ایران توسط آن صادر شد را مورد تشویق قرار می دهد و به منافقین، اسرائیل و داعش جایزه می دهد صحبت از حفظ حقوق بشر و مبارزه با تروریسم سر می دهد.
نماز عبادی سیاسی روز جمعه در 33 نقطه استان مرکزی برگزار می شود.
1955/خبرنگار:مهدی عظیمی**انتشاردهنده:

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.