ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 29472
  • ۰۹ تیر ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۲
  • 96 بازدید
  • ارسال توسط :
همبستگی مردمی حول محور ولی فقیه ضامن پیروزی در برابر دشمن است

همبستگی مردمی حول محور ولی فقیه ضامن پیروزی در برابر دشمن است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرنگار مهر، حجت الاسلام احسان ترکاشوند ظهر جمعه در خطبه های عبادی سیاسی این هفته نماز جمعه ملایر در مسجد جامع ملایر با گرامیداشت هفته قوه قضائیه اظهار داشت: قوه قضائیه با اقتدار مشغول اجرای عدالت است. وی با اشاره به ویژگی های شخصیتی […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرنگار مهر، حجت الاسلام احسان ترکاشوند ظهر جمعه در خطبه های عبادی سیاسی این هفته نماز جمعه ملایر در مسجد جامع ملایر با گرامیداشت هفته قوه قضائیه اظهار داشت: قوه قضائیه با اقتدار مشغول اجرای عدالت است.

وی با اشاره به ویژگی های شخصیتی شهید بهشتی بیان کرد: شهید بهشتی یک مفسر دینی و یک فرد صاحب اندیشه بود.

امام جمعه موقت ملایر به نظریه جمعیتی شهید بهشتی اشاره و عنوان کرد: ایده شهید بهشتی رشد جمعیت به نسبت وضعیت بوده که در دهه ۶۰ اجرا شد اما پس ازآن و با برخی قوانین کاهش جمعیت، رشد جمعیت در کشور بسیار کاهش یافته و فرزند کمتر زمان بهتر با ایده شهید بهشتی سازگار نیست.

حجت الاسلام ترکاشوند گفت: شهید بهشتی یک متفکر در عرصه های بین المللی بود و این شهید همچنان مظلوم است.

وی گفت: شهید بهشتی یک شخصیت استکبار ستیز به تمام معنا بوده و هنگامی که از شهید بهشتی سخن می گوییم خوب است از افکار آن نیز سخن بگوئیم.

امام جمعه موقت ملایر در ادامه با بیان اینکه امروز تحریف یاران امام خمینی(ره) نیز در حال انجام است و برخی شهید بهشتی را سازشکار و موافق فتنه می دانند، به برخی هجمه ها به شهید بهشتی اشاره و عنوان کرد: شهید بهشتی حتی به کسانی که به او فحش هم می دانند انتقاد نمی کرد اما امروز  برخی خود را با آن شهید مظلوم برابر می دانند.

امام جمعه موقت ملایر گفت: ما باید روی خطوط قرمز نظام حساس باشیم و همانگونه که رهبری فرمودند مسئله فتنه یکی از همین خطوط قرمز است و نباید از فتنه گران حمایت شود.

وی گفت: فتنه گری که پس از ۸ سال عذرخواهی نکرده چگونه توقع سعه صدر نظام اسلامی را دارد.

حجت الاسلام ترکاشوند گفت: اگر کسی علیه نظام جمهوری اسلام برخواسته و مردم را به آشوب خیابانی تشویق کرده باشد در قانون اسلامی محکوم است.

وی با اشاره به مسئله مطرح شده درباره نفوذ بیان کرد: برخی از مسئولین نفوذ را قبول نداشته و در مراسم شهید بهشتی درخواست آزادی سران فتنه را اعلام می کنند اما این خود نفوذ است.

امام جمعه موقت ملایر گفت: قدرتی که تا به امروز ما را در برابر دشمنان پیروز نگاه داشته اتحاد و همبستگی مردمی حول محور ولی فقیه و رهبر انقلاب است.

وی با اشاره به مسئله آتش به اختیار مطرح شده توسط رهبری بیان کرد: آتش به اختیار ترجمان بند میم وصیت نامه امام خمینی(ره) است و به معنای هرج و مرج نیست.

حجت الاسلام ترکاشوند با اشاره به سالروز تخریب قبور ائمه بقیع بیان کرد: وهابیت با صاحب قبور مشکل دارند و حساب وهابیت با اهل سنت جدا است.

وی گفت: فرقه ضاله وهابیت که در اهل سنت به وجود آمد پدید آوردنده همین داعش است.

حجت الاسلام ترکاشوند با اشاره به سالروز  سرنگونی هواپیمای مسافربری ایران توسط ناوگان آمریکا بیان کرد: چگونه ممکن است از آمریکایی که سال هاست علیه ایران اسلامی خدعه و نیرنگ می کند حمایت کنیم و باید همواره فریاد مرگ بر آمریکا را سر داد.

وی با تقدیر از عملیات لیله القدر سپاه بیان کرد: این بی انصافی است که میلیاردها تومان به سپاه و قرارگاه خاتم بدهکار باشیم و پشت تریبون از آنان انتقاد کرده و آنها را رقیب بخش خصوصی بدانیم.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.