ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 29485
  • ۰۹ تیر ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۸
  • 101 بازدید
  • ارسال توسط :

بیانیه الحشد الشعبی درباره آزادسازی موصل

صراط: نیروهای الحشد الشعبی در بیانیه خود درباره سرنگونی داعش در موصل تأکید کردند که این گروه تروریستی دیگر به عراق باز نمیگردد. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از فارس، گروه «الحشد الشعبی»  (بسیج مردمی) عراق امروز جممعه در خصوص آزادسازی شهر موصل و سقوط گروه تروریستی داعش بیانیه ای […]

صراط: نیروهای الحشد الشعبی در بیانیه خود درباره سرنگونی داعش در موصل تأکید کردند که این گروه تروریستی دیگر به عراق باز نمیگردد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از فارس، گروه «الحشد الشعبی»  (بسیج مردمی) عراق امروز جممعه در خصوص آزادسازی شهر موصل و سقوط گروه تروریستی داعش بیانیه ای صادر کرد.

الحشد الشعبی میگوید که داعش پس از این شکست مفتضحانه، بار دیگر به عراق بازنخواهد گشت.

گروه اطلاع رسانی الاعلام الحربی بیانیه الحشد را منتشر کرد که در آن نیروهای عراقی تأکید کردند که در راه شکست داعش هزاران شهید داده اند.

در این بیانیه آمده است که الحشد موفق شده است برگه های توطئه و سربازان «ابوبکر البغدادی» -فرعون زمانه- را به آتش بکشد.

بر اساس این بیانیه، در حال حاضر حکومت جعلی داعش با آزادسازی شهر قدیمی موصل و «مناره الحدباء و مسجد جامع النوری» آن سرنگون شد و «از آن منطقه رزمندگان شجاع [آیت الله] سیستانی» عملیات آزادسازی کانونهای خیانت، افراط گرایی و تروریسم را آغاز کردند و به همه جهان  اعلام پیروزی میکنند.

«أحمد الأسدی» سخنگوی رسمی الحشد الشعبی اعلام کرد: «صبر کردیم، جنگیدیم، توطئه ها و سیل گسترده ای از فتنه ها و کارشکنیها را تحمل کردیم و برای این لحظه تاریخی هزاران شهید دادیم… و نشان دادیم که ما اینجاییم و در روی این خاک مقدس جنگیدیم و پیروز شدیم».

الاسدی با اشاره به اینکه داعشیها به یاد خواهند داشت که چگونه ملت عراق آنان را شکست دادند، اظهار داشت: «یک روز برای ما و یک روز علیه ماست. روزی که برای ماست فقط برای پیروزی در برابر نیروهای تکفیری، پاکسازی و بازگرداندن آوارگان به خاک خود است».

در پایان این بیانیه آمده است: «موصل از آنِ ماست. برخی از اراضی عراق مانند بخشهایی از الشرقاط، الحویجه و تلعفر که هنوز آزاد نشده، از آنِ ماست و به سرعت برق به ما باز خواهد گشت؛ زیرا آنان (عناصر داعش) در مرحله نابودی و شکست قرار دارند و ما در مرحله مقاومت و پیروزی».

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.