ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 29486
  • ۰۹ تیر ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۱
  • 107 بازدید
  • ارسال توسط :
هفته حقوق بشر آمریکایی، نشان دهنده چهره خبیث و شیطانی آمریکاست

هفته حقوق بشر آمریکایی، نشان دهنده چهره خبیث و شیطانی آمریکاست

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ عرفان شهبازی، مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور تبریز در رابطه با فرا رسیدن هفته "حقوق بشر آمریکایی" به خبرنگار زیتون گفت: وقایع هفته دوم تیر ماه به وضوح نشان دهنده چهره واقعی و خبیث آمریکا است. وی تصریح کرد: […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ عرفان شهبازی، مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور تبریز در رابطه با فرا رسیدن هفته "حقوق بشر آمریکایی" به خبرنگار زیتون گفت: وقایع هفته دوم تیر ماه به وضوح نشان دهنده چهره واقعی و خبیث آمریکا است.

وی تصریح کرد: البته خباثت و دشمنی آمریکا در برهه های مختلف تاریخ ایران به وفور قابل مشاهده است و ظلم هایی که در طول تاریخ شیطان بزرگ بر ملت و جامعه ایران روا داشته بر هیچ کسی پوشیده نیست. آن ها که دائما دم از حقوق بشر و صلح می زنند، خودشان بزرگترین ناقض حرفهای خود هستند.

شهبازی گفت: جای تأسف است که با این همه ظلم آشکار و ترور و دشمنی آمریکا در حق ایران، برخی مسئولین و روشن فکر نما ها خود را به فراموشی زده و به جای دشمنی با آمریکا، انتظار دوستی از آن دارند. هربار که ما به آمریکا اعتماد کردیم دشمنی اش را بیشتر به رخ ما کشید و ضربه بیشتری خوردیم، این را در مسئله برجام هم دیدیم. اقدام آمریکا هیچچ بهانه ای برای اعتماد به آن نگذاشت.

وی افزود: این هفته، هفته ای است که سید مظلوم، شهید بهشتی را در آن شهید کردند. به تعبیر حضرت امام(ره) بهشتی یک ملت بود! دشمن حتی امروز هم دست از شهید بهشتی و آرمان هایی که در سر داشت برنمی دارد.

دانشجوی دوره کارشناسی دانشگاه پیام نور افزود: دشمن که با ترور شهید بهشتی به مقاصد خود نرسید، امروز با تطهیر منافقین و قاتلان وی در تلاش است تا جای شهید و جلاد را عوض کند! در حالی که ملت ما با درس گرفتن از برهه های حساس تاریخ ایران، بیدارتر از گذشته است و دشمن خود را به خوبی می شناسد.

وی اظهار داشت: وظیفه دانشجو در این شرایط نمایان ساختن چهره شوم آمریکا و یادآوری ظلم ها و ترور های آن در جامعه و بین اقشار مختلف مردم است.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.