ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 29492
  • ۰۹ تیر ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۱
  • 81 بازدید
  • ارسال توسط :
ضرورت معرفی ارزش‌ها و اهداف انقلاب اسلامی به مردم جهان

ضرورت معرفی ارزش‌ها و اهداف انقلاب اسلامی به مردم جهان

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از ایسنا، آیت الله «محمدرضا ناصری یزدی» در خطبه‌های این هفته 9 تیرماه نماز جمعه شهرستان یزد، با اشاره به ضرورت استفاده از فرصت‌ها به‌منظور رسیدن به تعالی بیشتر، اظهار کرد: استفاده بهینه از فرصت‌ها، قلب انسان‌های مومن را به کمال و معرفت الهی نزدیک […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از ایسنا، آیت الله «محمدرضا ناصری یزدی» در خطبه‌های این هفته 9 تیرماه نماز جمعه شهرستان یزد، با اشاره به ضرورت استفاده از فرصت‌ها به‌منظور رسیدن به تعالی بیشتر، اظهار کرد: استفاده بهینه از فرصت‌ها، قلب انسان‌های مومن را به کمال و معرفت الهی نزدیک می‌کند.

وی با بیان این‌که غفلت یکی از مهمترین آفت‌های انسان‌ها است، افزود: غفلت انسان‌های مومن از دشمن‌ها و توطئه‌های شوم مستکبران آنها را به سمت تباهی می کشاند.

امام جمعه یزد در ادامه با اشاره به انفجار ساختمان حزب جمهوری اسلامی گفت: ترور نخبگان انقلاب اسلامی توسط منافقین نشان‌دهنده حساسیت و ضرورت بیداری اسلامی در برابر توطئه‌های شوم دشمنان دین و نظام اسلامی ایران است.

ناصری یزدی شهید بهشتی را یکی از نخبگان انقلاب اسلامی دانست و خاطرنشان کرد: ترور شخصیتی شهید بهشتی از دیگر توطئه‌های شوم دشمنان نظام اسلامی بود که به واسطه آن امام خمینی(ره) به وی لقب مظلوم داده است.

این مقام مسئول شهید صدوقی را یکی دیگر از نخبگان و افراد تأثیرگذار در انقلاب اسلامی عنوان کرد و ادامه داد: شهید صدوقی نقش مهمی در ترویج فرهنگ انقلاب اسلامی به اقشار مختلف جامعه در تمام نقاط کشور ایفا کرده است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود تصریح کرد: عدم تبلیغات کامل و کافی در خارج از مرزهای ایران اسلامی به منظور تبیین ارزش های انقلاب یکی از مهمترین ضعف‌های اجرایی در قبال ارزش‌ها و اهداف نظام انقلاب اسلامی ایران است.

نماینده ولی فقیه در استان یزد تبیین ارزش‌های انقلاب را یکی از مهمترین رسالت‌های مسئولان به ویژه دست‌اندرکاران وزارت امور خارجه دانست و بیان کرد: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی آن طور که باید و شاید اهداف انقلاب به مردم جهان معرفی نشده است.

امام جمعه یزد حمایت‌های مالی از رسانه‌های مختلف به منظور معرفی ارزش‌های انقلاب را یکی از اولویت‌های اجرایی عنوان کرد و گفت: مظلومیت ملت ایران به جهانیان معرفی شود.

ناصری یزدی تشریح دلیل حضور ایران در سوریه و عراق یا استفاده از ظرفیت‌های رسانه ای را ضروری دانست و افزود: مسئولان نظام بیش از پیش تبلیغات بین المللی را در دستور کار خود قرار دهند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به فرا رسیدن تعطیلات تابستانی، تأکید کرد: روحانیون، متدینین و کانون های مساجد باید نسبت به تدوین برنامه‌های فرهنگی و آموزشی ویژه جوانان و نوجوانان را در دستور کار خود قرار دهند.

نماینده ولی فقیه در استان یزد با بیان این که احساس مسئولیت در قبال اعتقادات دینی جوانان و آینده فکری آنها مهمترین رسالت اساتید دانشگاه و معلمان مدارس است، اظهار کرد: خانواده‌ها بیش از پیش به ارتقای تفکر دینی فرزندان توجه کنند.

امام جمعه یزد با اشاره به ضرورت شایسته‌سالاری در نظام و جامعه اسلامی، خاطرنشان کرد: رعایت نکردن فرهنگ شایسته‌سالاری در حقیقت ضایع کردن نعمت‌های الهی است.

انتهای پیام

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.