ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 29504
  • ۰۹ تیر ۱۳۹۶ - ۲۰:۱۰
  • 366 بازدید
  • ارسال توسط :

دشمن در حادثه هفتم تیر دنبال ضربه زدن به انقلاب بود

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ، نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته شریف آباد پاکدشت به امامت حجت الاسلام حسین اردستانی امام جمعه موقت شریف آباد در مسجد جامع این شهر برگزار شد. امام جمعه موقت شریف آباد در خطبه های نماز جمعه این هفته در […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ، نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته شریف آباد پاکدشت به امامت حجت الاسلام حسین اردستانی امام جمعه موقت شریف آباد در مسجد جامع این شهر برگزار شد.

امام جمعه موقت شریف آباد در خطبه های نماز جمعه این هفته در ادامه مطالب گذشته در موضوع امام عصر عج و دوران ظهور گفت : در عصری زندگی می کنیم که عصر پیشرفت است ولی همین مقداری که پیشرفت ظاهری داریم ، معنویات کم رنگ شده و مکاتب دینی به تحریف دچار شده است‌ اما در این بین تنها دین درخشان ، دین اسلام و مخصوصا مذهب تشیع است که دنیا به دنبال الگو گرفتن از انقلاب شیعی هستند.

 وی در ادامه با بیان ویژگی های دوران ظهور امام عصر عج گفت : شیعه قائل است که با ظهور امام عصر عدالت جهانی ، فقر زدایی ، آبادانی ، پیشرفت فرهنگی و علمی و امنیت برقرار خواهد شد.

حجت الاسلام اردستانی در خطبه دوم نماز برکات ماه رمضان را یادآور شد و از مردم جهت شرکت پرشور در مراسمات ماه مبارک رمضان به خصوص راهپیمایی روز جهانی قدس تشکر نمود.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی پاکدشت با اشاره به سالروز تاسیس سازمان تبلیغات اسلامی توسط امام خمینی ره گفت :حضرت امام ره پس از استقرار نظام اسلامی ، دستور به تاسیس سازمان تبلیغات دادند تا خلأ تبلیغاتی برطرف شود.

خطیب موقت نماز جمعه شریف آباد به حادثه ۶ تیر ماه سالروز ترور مقام معظم رهبری اشاره کرده و بقاء عمر شریف رهبر انقلاب را از الطاف و نعمات الهی بیان کرد.

حجت الاسلام  اردستانی با اشاره به واقعه ۷ تیر گفت : دشمن در ۷ تیر به دنبال ضربه زدن به انقلاب بود ، ولی از آنجا که انقلاب وابسته به شخص نیست ، دشمن به این هدف خود نرسید.

وی در ادامه از مقام علمی و جایگاه بلند شهید بهشتی تجلیل به عمل آورد.

امام جمعه موقت شریف آباد با گرامیداشت ۱۱ تیر ماه سالروز شهادت شهید محراب ، شهید آیت الله صدوقی گفت : پس از شهادت ایشان ، امام خمینی ره فرمود “دوست عزیزم را از دست دادم.” این نشان از جایگاه ایشان است‌. این شهید بزرگوار به دست منافقین دهه ۶۰ به شهادت رسید ، منافقینی که از کفار بدتر هستند و شخصیت های بزرگی از انقلاب را به شهادت رساندند و حتی به مردم هم رحم نکرد.

حجت الاسلام اردستانی در پایان با اشاره به جنایت آمریکا در خلیج فارس و شهادت ۲۹۷ نفر از مردم مظلوم گفت : آمریکایی که ادعای پیشرفت داشت ، تعدادی از مردم ما را مظلومانه به شهادت رساند ، و البته آمریکا دشمن است و از دشمن توقعی بیش از این نیست و باید مراقب چنین دشمنی بود.

امیرمحسن سلطان احمدی

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.