ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 29515
  • ۱۰ تیر ۱۳۹۶ - ۰:۵۸
  • 85 بازدید
  • ارسال توسط :
محاصره داعش در شرق «خناصر» حلب سوریه

محاصره داعش در شرق «خناصر» حلب سوریه

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از  بولتن نیوز،  ارتش سوریه و نیروهای مقاومت به عملیات خود در ریف جنوب شرقی حلب ادامه میدهند.گروه اطلاع رسانی الاعلام الحربی اعلام کرد که ارتش سوریه موفق شده است در جاده «الرصافه-اثریا» شهرک «خربة قصر المتیاح و ارتفاع عرقوب ذرو» را آزاد کند.نیروهای سوری که […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از  بولتن نیوز،  ارتش سوریه و نیروهای مقاومت به عملیات خود در ریف جنوب شرقی حلب ادامه میدهند.
گروه اطلاع رسانی الاعلام الحربی اعلام کرد که ارتش سوریه موفق شده است در جاده «الرصافه-اثریا» شهرک «خربة قصر المتیاح و ارتفاع عرقوب ذرو» را آزاد کند.
نیروهای سوری که در مسیر الرصافه در حال پیشروی هستند با احتساب این پیشروی به 15 کیلومتری مواضع همزرمان خود در شهرک اثریا رسیده اند.
وبگاه خبری «المصدر» اما اعلام کرد که نیروهای سوری تنها یک کیلومتر با همزرمان خود فاصله دارند و داعش در بزرگترین مرکز خود در شرق خناصر در حال محاصره شدن است.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از المصدر، نیروهای سوری دو راهی «زکیه» را آزاد کرده و پس از پیشروی به سمت اثریا، موفق شده اند مناطق «جب عجاج و صلاح العوض» را آزاد کنند.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.