ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 29548
  • ۱۰ تیر ۱۳۹۶ - ۴:۱۵
  • 243 بازدید
  • ارسال توسط :
شاخ تیز بنی‌صدر دوباره پیدا شده/۲۰۳۰ نوع مدرن جاهلیت عصر پیامبر است

شاخ تیز بنی‌صدر دوباره پیدا شده/۲۰۳۰ نوع مدرن جاهلیت عصر پیامبر است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از ۸دی، محمدتقی رنجبر نماینده دوره های اول تا سوم و دوره ششم مردم صومعه سرا در مجلس شورای اسلامی و از شاهدان ماجرای انفجار دفتر حزب جمهوری اسلامی در مراسم گرامیداشت شهدای ۷ تیر در دفتر […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از ۸دی، محمدتقی رنجبر نماینده دوره های اول تا سوم و دوره ششم مردم صومعه سرا در مجلس شورای اسلامی و از شاهدان ماجرای انفجار دفتر حزب جمهوری اسلامی در مراسم گرامیداشت شهدای ۷ تیر در دفتر حزب موتلفه در شهرستان صومعه سرا سخنرانی کرد که در ادامه بخشهایی از متن سخنان وی تقدیم علاقمندان می شود:

خداوند در آیه ۳۹ سوره احزاب وعده می دهد کسانى که برای خدا تبلیغ مى‌کنند و از او مى‏ ترسند و از هیچ کس جز خدا ترسی ندارند خدا آنها را کفایت می کند(۱).  ابتدای حرکتمان در شکل گیری تظاهرات علیه نظام طاغوت (انقلاب اسلامی) تا هم اکنون که ۳۸ سال از انقلاب اسلامی می گذرد بر مبنای همین آیه بوده است و از هیچ  کسی هراسی نداشته ایم.

البته در این جریان افرادی هم هم بوده اند که در ظاهر با ما بوده اند و خداوند در قرآن کریم آیاتی درباره خصوصیات این افراد (منافقین) دارد. منافقین از ابتدای جولان حق بوده‌اند و تا انتها نیز خواهند بود. یعنی هر جا حق هست باطل هم وجود دارد. برای آنانی که با قرآن سر و کار دارند و آیات قرآن را تلاوت می‌کنند این موضوع کاملا روشن است و آنها از وجود منافقین دلگیر نمی‌شوند. اینکه امروز به نفع حزب‌الله جریان پیش نمی‌رود نگرانی ندارد. للباطل جولهٌ و للحقّ دوله(۲) یعنی برای حق یک دولت پایدار است اما برای باطل (منافقین و مذبذبان و کسانی که ایمان به دل نیاورده‌اند) تنها جولانی است و یک نمود دارد که زود تمام می‏‌شود.

برای اهل باطل امیری به نام شیطان وجود دارد و امیر اهل حق رحمان و خدای متعال است و اینها به خدا تکیه دارند و آنها به شیطان تکیه داشته و از عوامل شیطان پیروی می‌کنند. اللّهُ وَلِیُّ الَّذِینَ آمَنُواْ(۳) یعنی خداوند سرپرست کسانی است که ایمان آورده اند اما آن طرف کسانی که آیمان نیاورده اند در واقع ایمان به شیطان آورده‌اند. شیطان همیشه همراه ایمان آوردندگان خود است همانطور که الله همیشه همراه اهل حق است. خداوند می‌فرماید جهان در دست قدرت من است و همه امورات انسانها در تمام عالم هستی در دستان من است. مرگ و هستی در دست من است. حتی منافقین هم هر عملی انجام می‌دهند پیش من مشخص است.

جامعه ما هم جدای از جامعه رسوالله نیست. وقتی اولین آیه در غار حرا از طریق جبرئیل نازل شد تا ۲۳ سال زحمت حضرت رسول برای آدم کردن جاهلان اولی (جاهلانی که در مرتبه اول اسلام بودند) صورت گرفت. آیین و قوانین جاهلان اولی همین امروز در آمریکا و اروپا و در دیگر کشورها از طریق همین سند ۲۰۳۰ در حال پیاده شدن است. این سند قرار بود از طرف جامعه بین الملل به جمهوری اسلامی ایران به عنوان قانون و سند بالاسری تکلیف و قانونی شود و این سند جاهلیت زمان قبل از اسلام به سند جلاهیت اخری برای جامعه ایران تبدیل شود.

جاهلیت اولی همانی است که ابولهب، ابوجهل، ابوسفیان و دیگر سران مکه قوانین اجتماعی را وضع می‌کردند. یکی از این قوانین این بود که مثلا یک زن بتواند در آن واحد با ۹ همسر ازدواج کند که عمربن عاص بن وائل نتیجه یکی از این ازدواج هاست که مشاور معاویه در جنگ صفین بود و موجب شکست لشکر امیرالمومنین شد. یکی این قوانین این بود که زنان دو فرد با توافق دو نفر تعویض شود که به آن نکاح البدل می‌گفتند. این نوع قوانین در قبل از اسلام به عنوان جاهلیت اولی بود. از این جاهلیت، ۱۳۰۰ سال گذشته است و جاهلیت اُخری دارد می‌آید و اگر انقلاب اسلامی نبود ما الان گرفتار این جاهلیت بودیم و اگر رهبر انقلاب و فقه و ایمان و ناموس و شرف نبود در همین سند ۲۰۳۰ باید می‌پذیرفتیم که فرزندان دختر وقتی به مدرسه می‌روند در آنجا نحوه نکاح و امتزاج دختر و پسر را در سن ۵ و ۶ سالگی آموزش ببینند. آنها می‌گویند که در آسیا چون هنوز به این مرحله از تمدن نرسیده‌اند و مردم آزادی ندارند و گمراه هستند ما باید فرهنگ سراسر جامعه را در کره زمین یکی کنیم تا این امر محقق شود. پرچمدار این طرح هم آمریکاست.

من یادم می آید قبل از انقلاب در مجله‌ای دیدم که آمریکا خودش را خدای روی زمین می‌دارند و می‌گوید خدای روی آسمان‌ها مال مذهبی‌ها و کلیساها و مسلمانان باشد و زمین هر چه هست برای ما باشد. بر اساس همین تفکر، آمریکا شوروی سابق را از هم پاشاند و بر  شوروی مسلط شد و آن روز امام راحل مأمور فرستاد و گفت حالا که شما از جنگال شوروی کمونیست رها شدید دیگر به چنگال آمریکا نیافتید چون آمریکا بدتر از کمونیست است. پرچم دار جاهلیت اولی معاویه، ابوجهل و ابولهب و سران مکه بودند. بچه‌ها از رعد و برق می‌ترسند و به آغوش والدین خودشان‌می روند اما بزرگترها نمی‌ترسند اما برخی از همین‌ها (بزرگترها) فراموش می‌کنند که اینها گذراست. رعد و برق و باد و طوفان مثل کف روی آب است و زود می رود. گاهی در مسائل اجتماعی سیاسی همین برنامه پیش می‌آید. عده‌ای خیال می‌کنند و وهم آنها را بر می‌دارد که حالا مثلا در انتخابات آمده‌اند و شگردهایی را بکار برده‌اند و حرف‌هایی زده‌اند و مسائلی را مطرح کرده‌اند و خودشان هم می‌فهمند که اینها دروغ است. بَلِ الْإِنْسانُ عَلی‏ نَفْسِهِ بَصیرَهٌ (۴) هر انسان راست و دروغ حرف خودش را می فهمد.

آنها می آیند در انتخابات یا اجتماع و یا سخنرانی و یا مناظره طوری برنامه می‌ریزند که بتوانند یار جمع کنند و از روی شیطنت و شیطان صفتی مردم را به سوی خود دعوت کنند تا برنده انتخابات شوند با اینکه می‌دانند که ناحق هستند. مثلا بنی صدر می‌دانست که ناحق است و این ناحق بودنش از آنجا بود که شیطنت می‌کرد و به جوانان نا آگاه وعده می‌داد و همراه با رجبی خائن اجتماعی درست می‌کرد و بعد از روی نفس تصمیم می‌گرفت. بچه‌های حزب اللهی را که با دروغ جمع آوری کرده بودند به آنها می‌گفت طرفداران من بیایند این طرف تا مخالفان را بزنند. بنی‌صدر مثل یک گاو شاخداری بود که شاخش را برای نظام انقلاب اسلامی و برای روحانیت متحد و برای امام و روحانیت تیز کرده بود.

تعلیم داده بودند که جاهلیت اخری را بپذیریم. جاهلیت اخری یعنی چی؟ یعنی دین را از صفحه جامعه کنار بزنند و به جای آن جاهلیت آمریکاساخت را در آسیا هم پیاده کنند. خوب ایران یک کشور اسلامی است و روحانیت بارها و بارها در هر انقلاب، از مشروعیت و مشروطیت برای مردم صحبت کرده اند که برخی جریانات چه نتایجی به دنبال دارند. جانشان را هم در این راه گذاشته‌اند. مثل شهید مدرس که در کاشمر خفه‌اش کرده‌اند. یا آیت الله نوری را اعدام کردند و یا نواب صفوی و آیت الله سعیدی که در این راه به شهادت رسیدند. این برنامه‌ای است که امروز شما می‌بینید ایجاد شده است و در آن مناظره‌ای که در تلویزیون برگزار کردند من دیدم که شاخ های تیز بنی صدر دو مرتبه پیدا شده است. اثبات این قضیه چیست. اثبات این قضیه این است که بنی‌صدر همین حرفها را بیان می‌کرد. موضوعاتی که آن روز بیان می‌شد ترساندن مردم از خشونت بود که اگر ما اصلاحتی‌ها بیاییم آزادی داریم. شما آزاد خواهید بود. در خیابان‌ها شما آزاد خواهید بود. کسی شما را محدود و امر به معروف نمی‌کند. شما آزاد هستید. در برنامه ما در نحوه لباس پوشیدن و نحوه معاشرت آزادی وجود دارد. اما اینها آزادی را سلب می‌کنند و حتی اینکه پیاده‌روها را در وسطش دیوار می کشند اما برخی فکر نکردند که اگر تمام بودجه دولت را هم روی هم بگذارید امکان دیوار کشیدن در خیابان‌ها وجود ندارد.

امیرالمومنین در جنگ صفین غبطه می خورد و می گفت عمر و عاص ترفند زده و حیله بکار برده است. گفته است که عده‌ای از سربازان معاویه کلنگ بردارند و بکوبند روی زمین تا صدا کند. صدا که به گوش سربازان امیر المومنین که نادان بودند رسید گفتند چه صدایی است. مأمور ایجاد شایعه گفت معاویه بوسیله سربازانش دارد آب را به روی شما می بندد. امیرالمومنین به مالک اشتر گفت مگر می‌شود با کلنگ جلوی آب فرات را گرفت. درست همین سخن درباره دیوار کشی در پیاده‌روهای تهران زده شد. این طور طرح کردند که خشونت از طریق این کاندیدا و آزادی از طریق آن کاندیداست.

در برجام شعارشان این بود که برجام به فرجام رسید. همین نماینده رشت آقای جعفرزاده، در همه جا می گفت برجام به فرجام رسید. ولی الان نه اینکه برجام به فرجام نرسیده است بلکه آقایان رفته اند آنجا امضا کرده‌اند و این سند را نتوانسته‌اند و یا نخواسته‌اند بخوانند و حقوق ملت ایران را در آنجا پیدا کنند. با اینکه رهبر انقلاب فرمودند که من مکتوب کردم که این حقوق را در آنجا لحاظ کنید اما شما رفتید آنجا یک هفته ماندید مذاکره کردید و نتیجه این شد که تمام آنچه را که دانشمندان هسته ای ما ساخته بودند را کندید و از بین بردید و جایگاه آن را هم در اراک با سیمان پر کردید و همه جا را دوربین کاری کردید و همه آنچه را که آنها گفتند را پذیرفتید و خواسته های شما را آنها هیچ کدامشان را نپذیرفتند. ابتدا گفتند تحریم های جدید مخالف با ماده ۲۷ و ۲۸ و ۲۹ و مخالف با روح برجام است. الان هم جسم و روح برجام نزدیک به پاره شدن است. خوب آن همه داد و فریاد برای چه بود. بنی‌صدر هم همین شعارها را آن روز می‌داد. من در مجلس بودم (و اینها را شنیده ام). مسئله جاهلیت اخری در حال حاضر همین سند ۲۰۳۰ است.

یکی آمد گفت که الان زمان داشتن ارتش نیست. ژاپن ارتش ندارد و همه هزینه های ارتش و سپاه را صرف ساندگی می‌کند. آخر کشوری که این همه دشمن دارد می‌تواند ارتش نداشته باشد. اروپایی‌ها و انگلیسی‌ها همیشه متحد آمریکا هستند. هنوز بانک‌های اروپایی حاضر نیستند با ما تبادل بانکی داشته باشند. ما جنس و کالا می‌فروشیم ولی نمی‌توانیم پولش را بگیریم. وزیر امور خارجه هفته گذشته در آلمان این مسئله را مطرح کرد و گفت آمریکا به ما اجازه نداده است و ما از آمریکا خوف داریم که ما را جریمه سنگین کند. پس چه نتیجه‌ای در برجام حاصل شد. فقط این است که شما خواسته‌هایی افرادی که نه دین و نه مذهب و نه وجدان دارند و فقط نفس اماره برای آنها مهم است و شیطان ولی آنهاست و دارای ثروت‌های بیشمار در شمال تهران هستند و این ثروت از واردات بی‌حد و حصر و بدون نظارت از چین و … به دست آمده است را برآورده کرده‌اید و آنها برای شما تصمیم‌گیر شده‌اند. اینها رفیق شما هستند. رفیق سپاه نیستند و می‌خواهند اصلا سپاه نباشد. شما هم به وسیله یک نفر پیشنهاد کردید که دیگر سپاه نیاز نیست.

در قرآن می‌خوانیم که إِنَّ فِرْعَوْنَ عَلَا فِی الْأَرْضِ(۵) فرعون خودش را بالاترین فرد در روی زمین می‌دانست ولی خداوند فرعون را بوسیله موسی در آب غرق کرد. خداوند حامی حزب الله و ایمان آورندگان است. درست است که شهید بهشتی و ۷۲ تن در حزب جمهوری اسلامی شهید شد ولی شهادتش برای بقای نظام و اسلام، مردم را کاملا آگاه کرد و بعد از آن شهادت مردم تهران و ایران فهمیدند که بنی‌صدر و لیبرال‌ها و کسانی که دارای ایسم آن روز از چریک‌های اقلیت، اکثریت، حزب رنجبران و کوموله و حزب‌های دیگری که آن روز با هم و با رئیس جمهور مملکت اسلامی متحد بودند چه فکری در سر دارند.

من شب آن روز که می‌خواستند برای بنی‌صدر عدم کفایت بزنند در مجلس خوابیدم. آن زمان یک سال خانه نداشتم.

روز عید فطر یکی از دانش آموختگان دانشگاه امام صادق اشعاری را خواند که در آن اشعار مطالب زیبایی بود. یکی از این اشعار این بود که «سیلی از کوخ نشین، کاخ نشین خواهد خورد / و زمین‌خوار سرانجام زمین خواهد خورد». زمین خوار چه کسانی بودند. زمین خوار آن کسی بود که در مناظره گفته شد. آقای شهردار تهران سر درآورد که وزیر آموزش و پرورش ۵۰۰۰ متر زمین را متری ۳۵۰۰ تومان در لواسان خریده است. دخترش هم که ۲۰۰ میلیون لباس از ایتالیا وارد کرده است. این آقایانی که ما را دارند اداره می کنند می‌گویند این دختر مظلوم است. چقدر بی حیا؟ بنی صدر هم همین بی‌حیایی را داشت.

بنی صدر با بچه‌های حزب الله و سپاه و کمیته و نیروهای نظامی در افتاد و عملا با آنها به جنگ افتاد. هفته گذشته سردار جعفری گفت ما به درخواست دولت وارد عرصه اقتصاد شدیم. شما از ما خواستید و حالا آمده‌اید مطالبی علیه ما بیان می‌کنید. یعنی اینها که باید سپاه را تقویت کنند علیه آنها دارند حرف می‌زنند. همین کار را بنی‌صدر هم با سپاه کرد. اینکه می‌گویم شاخ تیز بنی صدر را من می‌بینم دلیلش این است.

در مجموع با اینکه مملکت ما دشمنان فراوانی مثل عربستان سعودی، دوبی، امارات، آمریکا و … دارد که هیچ غلطی هم نمی‌توانند بکنند افتخار ما این است که کشور ما ۶ موشک نقطه زن به مرکز داعش زده است. دنیا علی‌رغم میلشان این موضوع را تحسین کرده‌اند. من شنیدم که صحبت کرد و گفت آنهایی که این موشک‌های کاربردی را درست کرده اند و فلان… آنها کی هستند؟ مگر نام ندارند. تقابل دارد پیش می‌رود. اگر همینطور ادامه پیدا کند ما ظرف یک سال آینده خواهیم دید که تکلیف مملکت با اینها مشخص خواهد شد. همانطور که تکلیف کشور با بنی‌صدر روشن شد.

در زمانی که بنی صدر را داشتند از نظر مدیریت زیر سوال می‌بردند من یک وقتی گرفتم. چون من شب مجلس خوابیده بود زودتر اسمم را روی کاغذ نوبت نوشتم. آنهایی که خانه و زندگی داشتند در تهران دیر آمدند. اینها آمدند گفتند و هر کدام از من وقت خواستند و ۲ دقیقه و ۳ دقیقه و … به دیگران وقت دادم و برای من فقط ۴ دقیقه وقت ماند. ما هم رفتیم و گفتیم تا یک اثری بگذاریم که ما هم در مخالفت با بنی‌صدر مطالبی گفته باشیم. گفتیم بنی صدر مثل یک جوجه‌ای بود که سرش بریده شد. یعنی بالاتر از بنی صدر هم کسانی بودند که باید سرشان بریده می‌شد که آن هم آمریکا و منافقین و گروهک‌ها و دشمنان خارجی ما بودند که همه خفه شدند. ۴۰۰ هزار نفر میلیشیا از سراسر کشور به تهران آورده بودند که بترسانند.

منافع شهادت شهید بهشتی آگاهی مردم تهران و قلع و قمع منافقین بود. خدا نکند که مردم ایران امروز بفهمند که دارد به انقلاب خیانت می‌شود دیگر برای آنها مسئله این نخواهد بود که چه کسی در انتخابات برنده و یا بازنده است. دیگر مسئله تقابل حق و باطل است. این نظام نظام خون گرفته است و این نظام بر روی امواج خون در حرکت است. در این نظام فرهنگ آمریکا، فرهنگ نفاق و فرهنگ دروغ پردازی و اضافه خواهی و تسلط آمریکا و داعش و …. جایی ندارد.

یک روزنامه ای به دستم رسید که دیدم نوشته است که سازمان برنامه و بودجه گیلان به ادارات (نامه‌ای) داده است که ۴۰۰ نفر را استخدام کنید. تیتر درشت آن روزنامه بود. یکی از نهادهای نظارتی آمده ایراد گرفته است. تازه در آن روزنامه نوشته بود به این ادارات گفته شده است که اگر این ۴۰۰ نفر را استخدام نکنند به اینها بودجه نخواهند داد. اینها کی‌ها هستند که شما بودجه به آن اداره نمی‌دهید. یا روزنامه درست ننوشته است که شما باید از روزنامه شاکی باشید و به دادگاه مطبوعات ببرید یا درست نوشته است که شما چرا این کار را کرده اید و سازمان برنامه و بودجه گیلان زیر نظر چه کسی در تهران است؟ آنانی که ۸۰۰ متر زمین در تهران و در بالای شهر گرفته‌اند آنانی که در دور اول به مجلس آمدند و چیزی نداشتند امروز چطور میلیاردر شده‌اند. با بدست آوردن چه امکاناتی و از چه کسی گرفته‌اید.

همان دور اول بنی‌صدر چند نفر در مجلس داشت که از طریق آنها پیام می‌داد که اگر مشکلی دارید بیایید من مشکل شما را حل می‌کنم. یکی از آنها غضنفرپور و دیگر سلامتیان بودند. غضنفرپور در کمیسیون کشاورزی بود و پیش من می نشست و همیشه من با او بحث داشتم. پیشنهاد کرد که اگر می‌خواهید مشکلتان در صومعه‌سرا حل شود بیایید پیش آقای بنی‌صدر کل مشکل شما را حل کند. بنی‌صدر وقتی فرار کرد در دفتر هماهنگی‌اش در سراسر ایران اسنادی در آمد که بلیط هواپیمای نمایندگان وصل به بنی صدر را خود بنی‌صدر می‌داد. کمک می‌کرد و پول می‌داد که اگر در حوزه خودتان مشکل دارید با این حل کنید. خوب اگر پول می‌خواهید بدهید باید به استاندار بدهید چرا به نماینده می‌دهید.

امروز هم تبعیض در این مملکت بیداد می‌کند. اذیت و آزار مردم بوسیله بخشنامه‌های آنچنانی بیداد می‌کند. یک روز می‌آید می‌گوید فلان کارت را عوض کنید و یک روز برنامه را تغییر می‌دهد و هر روز معیشت دارد گران می شود. شما آمدید در تلویزیون گفتید که موسسه ثامن با دو موسسه دیگر ادغام شود. مردم حواسشان پرت شد و یک دفعه ریختند به موسسه. هر موسسه روزانه به اندازه عملکردش پول می گیرد. حالا یک میلیارد یا حداکثر دو میلیارد معمولا عملکرد است. از این که بیشتر نیست. یک بار وقتی ۵۰۰ نفر بیایند بگویند ما همه پولمان را می‌خواهیم برداشت کنیم یک موسسه باید چکار کند و از کجا بیاورد. از آن طرف هم مصاحبه کردید و گفتید اینها معتبر هستند و ما پشتوانه اینها هستیم و بعد کارشناسان بانکی آمدند گفتند اگر بانک مرکزی هم ورشکست شود ما هیچ قانونی نداریم که پول مردم پرداخت شود. همین کارشناسان گفتند مگر در آمریکا و اروپا بانک ها ورشکست شود تاوانش را دولت می دهد؟ از این طرف این حرف زده شد و از آن طرف گفتید ما حامی اینها هستیم. مردم باور نکردند و همه آمدند پول‌ها را گرفتند و در بانک های شما گذاشتند. شما داشتید ورشکست می شدید و با این کار ۳۰۰ هزار میلیارد تومان پول موسسه را کشیدید و در بانک‌های خودتان وارد کردید تا مشکل خودتان را حل کنید. چرا باید در این کشور ۲۰ سال یک موسسه و ۲ موسسه و ۱۰ موسسه علم بشود و مرد به استناد اینکه اینجا جمهوری اسلامی است و قانون دارد اعتماد کنند. خیال کنند که موسسه اندیشه، فلان و بهمان که ۵ سال دارد کار می‌کند زیر نظر شماست. این دیگر محکم است و قانون دارد. بعد می‌آیند می‌گویند قانون ندارد. خوب اگر قانون ندارد چطور باز می‌شود. چطور یک موسسه با پول مردم همینجور بوجود می‌آید. خوب شما اول یک موسسه را قانونی کنید و بعد بیاید فعالیت کند. یک مغازه ۲ متری اگر بخواهد باز شود ۱۰ جا باید پاسخ بدهد. اینها را به چه کسی باید گفت و به چه کسی باید پناه برد؟

شهید بهشتی و یارانش در حزب جمهوری اسلامی شهید شدند ولی از آن به بعد دستور دادند کل منافقین در زندان و هر جا که هستند یا باید توبه کنند و یا باید از بین بروند. مردم هم طرفدار این حرکت شدند و ریشه اینها کنده شد. آن عده ای که توبه کردند و همراه حزب الله شدند در مردم مخفی شدند. اینها الان داخل همین جامعه هستند. چون ۴۰۰ هزار منافق آن روز بودند. وقتی بیکاری باشد و تبعیض به این شکل باشد جمعیت معترض زیاد می شود. وقتی هر کس یک جوری عمل کند جوانان هم عقده‌‌دار می‌شوند. جوانی که ۳۵ سال دارد و ازدواج نکرده و جوانی که مهندس برق است و یا در حال تحصیل خوف اشتغال دارد و … دانشگاه آزاد ۲۰۰۰ رشته تحصیلی دارد و … چه سرنوشتی خواهد داشت.  گویا برنامه ای از سوی اجانب و نه دوست در این مملکت دارد پیاده می شود. سخنرانی شما یک چیز است و عملکرد شما چیز دیگری است. معاون اول شما می‌آید در مناظره می‌گوید من سرهنگ نیستم. زمان مناظره سرهنگ می‌شود اخی و موقع جنگ می‌شود شهید؟ و بعد در تلویزیون با پدر و مادر خانواده شهید مصاحبه کنید و این خوب است؟

من در مناظره دور اول یادم می‌آید آقای روحانی گفتند من سرهنگ نیستم و حقوق دادن هستم و کلید دارم. دور دوم خودشان این حرف را تکرار نکردند و دادند به آقای جهانگیری. خوب شما چرا این حرف را می‌زنید. من سرهنگ نیستم یعنی سرهنگ بد و زشت و اضافی است؟ همین سرهنگ‌ها در جبهه‌ها شهید می شوند و مملکت را اداره می‌کنند و مورد حمایت مردم و رهبری هستند و بعد در مناظره تلویزیونی می گویید من سرهنگ نیستم و تحصیلکرده فلان جا هستیم و …

من می فهمم شما تحصیلکرده کجا هستید. از نظر من خیلی از شما برای گرفتن بورسیه دکتری و برای اینکه شما را جا به جا کنند این طرف و آن طرف بودید. اگر این مملکت این همه دکتری در اقتصاد دارد چرا وضعش این طوری است. شما اصلا مدرک علم اقتصاد را ندارید. مدرک شما یک کاغذ پاره ای بیش نیست.

….

پی نوشت:

۱- الَّذِینَ یُبَلِّغُونَ رِسالاتِ اللَّهِ وَ یَخْشَوْنَهُ وَ لا یَخْشَوْنَ أَحَداً إِلَّا اللَّهَ وَ کَفى‌ بِاللَّهِ حَسِیباً

۲- غررالحکم، ج۱، ص۵۸۰.

۳- آیه ۲۵۷ سوره بقره

۴- آیه ۱۴ سوره قیامه

۵- آیه ۴ سوره قصص

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.