ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 29586
  • ۱۰ تیر ۱۳۹۶ - ۵:۱۷
  • 84 بازدید
  • ارسال توسط :
منافقین و داعش دو روی یک سکه

منافقین و داعش دو روی یک سکه

مردم ایران که در دهه شصت جنایات گروهک تروریستی منافقین را با همه وجود خود لمس کرده اند از همان ابتدای این دو حمله تروریستی و رسانه ای شدن آن احتمال دادند که عامل این دو عملیات تروریستی منافقین هستند، اما ساعاتی نگذشت که گروهک تروریستی تکفیری داعش مسئولیت این دو حمله تروریستی را به […]

مردم ایران که در دهه شصت جنایات گروهک تروریستی منافقین را با همه وجود خود لمس کرده اند از همان ابتدای این دو حمله تروریستی و رسانه ای شدن آن احتمال دادند که عامل این دو عملیات تروریستی منافقین هستند، اما ساعاتی نگذشت که گروهک تروریستی تکفیری داعش مسئولیت این دو حمله تروریستی را به عهده گرفت.
این شک و گمان فقط مربوط به مردم ایران که زخم خورده گروهک تروریستی منافقین هستند، نبود، بلکه رسانه های غربی نیز از آغاز این دو اقدام تروریستی در تهران نوک پیکان خود را به سمت عناصر منافقین تنظیم کردند.
یک روز پس از دو عملیات تروریستی در مرقد مطهر بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی و ساختمان مجلس شورای اسلامی، روزنامه ‘لارپوبلیکا’ با اشاره به اجرای این حملات تروریستی به دست عناصر داعش نوشت: به نظر می رسد که بخشی از سازمان مجاهدین خلق ایران (گروهک تروریستی منافقین) به داعش ملحق شده باشد.
این روزنامه ایتالیایی در مطلبی با عنوان ‘حمله تروریستی در تهران به مراکز نمادین شیعیان’ افزود: به نظر می رسد که چندی پیش بخشی از عناصر سازمان مجاهدین خلق ایران (گروهک تروریستی منافقین) که ریاست آن با مریم رجوی است، به داعش محلق شده و عنوان سابق ‘ارتش آزادیبخش ایران’ را برای خود انتخاب کرده است.
لارپوبلیکا نوشت: داعش از ماه ها پیش برای نفوذ به ایران تلاش می کند و سال گذشته مقامات ایرانی هشدار داده بودند که اگر داعش به چهل کیلومتری خاک ایران برسد آن را نابود خواهند کرد. ( حضرت) آیت الله خامنه ای رهبر عالی ایران (رهبر معظم انقلاب) نیز چندی پیش تاکید کرده بودند که نیروهای ایرانی تاکنون مانع از ورود داعش به خاک کشور شده اند.
وزیر اطلاعات ایران نیز چندی پیش اعلام کرد که نیروهای امنیتی جمهوری اسلامی ایران با کشف یک شبکه تکفیری مانع از پیوستن هزاران جوان از طریق تلگرام به داعش شده اند.
روزنامه لاستمپا چاپ ایتالیا نیز در این باره نوشت: تهران پس از سال‌ها بار دیگر قربانی دو حمله (تروریستی) همزمان و سازماندهی شده واقع شد. پس از پیروزی انقلاب اسلامی، مجاهدین خلق ایران (گروهک تروریستی منافقین) که یک سازمان مارکسیستی به ظاهر اسلامی بود، در همدستی با صدام (دیکتاتور معدوم عراق) حملات تروریستی خونباری را در ایران انجام داده بود، تا جائی که آیت الله خامنه ای(رهبر معظم انقلاب) در یکی از همان حملات به شدت زخمی شدند.
این روزنامه افزود: هر چند در سال های گذشته تروریسم وهابی در قالب گروه جندالله در استان های جنوبی ایران اقدامات خرابکارانه انجام داده بود، اما گروه های تروریستی وهابی تاکنون به تهران نرسیده بودند؛ داعش عادت دارد که تمامی اقدامات تروریستی دنیا را به خود نسبت بدهد و مسئولیت این حمله را نیز بر عهده گرفته است، اما مسئله این است که تروریست های وهابی تاکنون در مناطق مرکزی ایران فاقد حمایت مردمی و فاقد زیرساختارهای لجستیکی بوده اند. در هر صورت آنهایی که پیش بینی می کردند دیدار ‘ دونالد ترامپ’ رئیس جمهوری آمریکا از ریاض باعث افزایش تنش در منطقه خواهد شد، حق داشتند.
«اسکندر وتوت» نماینده و عضو کمیسیون امنیت و دفاع پارلمان عراق ضمن اشاره به دو حمله تروریستی تهران با بیان این که این حملات تروریستی نمی‌تواند مانع از مبارزه ایران با تروریسم شود، از ارتباط میان گروهک تروریستی منافقین و داعش خبر داد.
وتوت در گفت‌ و‌گو با پایگاه خبری المعلومه عراق،گفت: غربی ها به ویژه آمریکا سال‌هاست برای ضربه زدن به ایران از طریق حمایت از گروهک تروریستی منافقین تلاش می‌کنند؛ گروهکی که در بسیاری از عملیات‌های تروریستی دست داشته است و بین این گروهک و داعش ارتباط و هماهنگی وجود دارد.
پیش از این نیز «قربانعلی حسین نژاد» از اعضای گروهک تروریستی منافقین و مترجم «مسعود رجوی» سرکرده پیشین منافقین به خبرگزاری فرانسه گفته بود که سران منافقین از همان ابتدا حمایت خود را از داعش اعلام کردند و به اشغال در آمدن موصل توسط داعش را انقلاب مردمی عشایرعراقی دانستند و ابراز امیدواری کردند داعش همه عراق و از جمله بغداد را تصرف کند.

**چرا ذهنیت ها در ایران و حتی خارج مرزها به اجرای این دو عملیات تروریستی ابتدا به سوی گروهک تروریستی منافقین معطوف شد.
پس از پیروزی انقلاب اسلامی به رهبری حضرت امام خمینی (ره) و تلاش های مردم انقلابی و مسلمان ایران، گروهک های خودشیفته همچون منافقین که پایگاه و جایگاهی در بین مردم انقلابی ایران نداشته و ندارند، برای رسیدن به اهداف شوم و ضد ملی و اسلامی خود، جذب سرویس های جاسوسی غرب شدند و برای ضربه زدن به انقلاب اسلامی نوپای ایران به عنوان عوامل سرویس های جاسوسی در کشور درآمدند.
با آغاز دهه 60 اقدامات تروریستی و جنایت بار منافقین در ایران شروع شد.
گروهک مجاهدین که خیلی زود از اهداف اولیه خود عدول کرد و به منافقین تبدیل شد، گروهکی شکست خورده به شمار می رود که پس از پیروزی انقلاب اسلامی تصمیم گرفت راه خود را از مسیری که ملت ایران در پیش گرفته جدا کند و رو در روی مردمی قرار بگیرد که زمانی فلسفه وجودی خود را خدمت به آنها می دانست.
در سال های ابتدایی دهه 60، منافقین به دستور سرکردگان خود که از سرویس های جاسوسی به ویژه سیا دستور می گرفتند، عملیات ترور و ربایش نیروهای انقلابی را آغاز کردند.
عناصر منافقین در دهه 60، صدها نیروی سپاه پاسداران و کمیته های انقلاب اسلامی و مردم عادی را ربوده و در شکنجه گاههای خود، زیر شکنجه به شهادت رساندند.
عناصر این گروهک تروریستی طی حدود 2 سال اقدام تروریستی در ایران، موجب شهادت بیش از 17 هزار ایرانی شدند که شماری از آنها جزو مسئولان ایرانی از جمله رییس جمهوری، نخست وزیر و رییس حزب جمهوری اسلامی و تعداد زیادی نیز مردم عادی بودند.
سرکرده گروهک تروریستی منافقین که به همراه ابوالحسن بنی صدر رییس جمهوری معزول ایران به فرانسه فرار کرده بود از همان جا هدایت ترورها در ایران را به عهده داشت؛ سال 1362 بود که گروهک تروریستی منافقین ضربات سختی از نیروهای سپاه پاسداران و دیگر نیروهای نظامی و امنیتی کشور خورد و عناصر باقی مانده این گروهک به سوی ترکیه و فرانسه فرار کردند.
در سال 1365 بود که سرکرده منافقین با هماهنگی سرویس جاسوسی خارجی فرانسه به آغوش صدام پناه برد و با انتقال شمار زیادی از عناصر منافقین به عراق و ایجاد پایگاه اشرف در این کشور عملا به عنوان مزدور صدام علیه مردم ایران اقدام کرد.
با بررسی سطحی اقدامات گروهک تروریستی منافقین در دهه 60 و پس از آن می بینیم عناصر این گروهک با قساوت تمام علیه مردم کشور خود اقدام کردند و با انجام ترورهای فجیع، جنایات فراوانی در ایران از خود برجای گذاشتند.
در یک دهه اخیر که عناصر گروهک تروریستی منافقین در حال ترور دانشمندان هسته ای ایران بودند، گروهک های تکفیری نیز در مرز استان سیستان و بلوچستان با حمایت آمریکا و آل سعود اقدام به عملیات تروریستی علیه شهروندان ایرانی کردند.
در بسیاری از این اقدامات تروریستی فقط کشتار مردم ایران و ناامن جلوه دادن کشور هدف بود اما با پایمردی نیروهای نظامی و امنیتی ایران شمار زیادی از تروریست های تکفیری – وهابی به هلاکت رسیدند؛ در همان زمان که تروریست های تکفیری اقدام به جنایت در مرزهای ایران می کردند گروهک تروریستی منافقین بارها از اقدامات خونبار آنها حمایت کرد و اقدام تروریستی عناصر داعش در حرم مطهر امام خمینی (ره) و مجلس شورای اسلامی نیز که به شهادت 18 نفر و مجروحیت 56 نفر دیگر منجرشد،مورد حمایت و تمجید این گروهک قرار گرفت.
با نگاهی با تاریخ سراسر جنایت بار گروهک تروریستی منافقین و همچنین گروهک تروریستی تکفیری داعش به راحتی می توان گفت که این دو گروهک تروریستی دو روی یک سکه می باشند و یک هدف را دنبال می کنند و آنهم کشتار مردم مظلوم و بی دفاع.
خاورم/1275** 1324

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.