ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 29656
  • ۱۰ تیر ۱۳۹۶ - ۷:۲۱
  • 324 بازدید
  • ارسال توسط :
استکبار با ابزار نرم به جنگ امت اسلامی آمده/ دشمن‌شناسی امام(ره) یک شاخصه انقلابی بود

استکبار با ابزار نرم به جنگ امت اسلامی آمده/ دشمن‌شناسی امام(ره) یک شاخصه انقلابی بود

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری تسنیم از گرگان، علی‎اصغر نصرالله‎نژاد پیش از ظهر امروز در همایش "تبیین و تحلیل جنایات آمریکا و هفته حقوق‌بشر آمریکایی" ضمن گرامیداشت سالروز شهادت شهید شهید بهشتی و یارانش اظهار داشت: شهادت شهید بهشتی سند حقانیت و مظلومیت نظام جمهوری اسلامی است و […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری تسنیم از گرگان، علی‎اصغر نصرالله‎نژاد پیش از ظهر امروز در همایش "تبیین و تحلیل جنایات آمریکا و هفته حقوق‌بشر آمریکایی" ضمن گرامیداشت سالروز شهادت شهید شهید بهشتی و یارانش اظهار داشت: شهادت شهید بهشتی سند حقانیت و مظلومیت نظام جمهوری اسلامی است و از سویی در نگاه دیگر سند خباثت و ضد‌حقوق‌بشری دشمنان نظام جمهوری اسلامی به شمار می‎رود.

رئیس سازمان بسیج اساتید استان گلستان افزود: همه خباثت‎ها و دشمنی‎ها علیه ایران به شیطان بزرگ آمریکا منتهی می‎شود. یکی از ویژگی‎های مهم و مثبت امام(ره) و مقام معظم رهبری دشمن‎شناسی و در حقیقت تشخیص دشمن اصلی بود.

نصرالله نژاد یادآور شد: اگر نگاه بیندازیم به افق نگاه امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری، می‎بینم این بزرگواران درصدد این بودند که دشمن را در جامعه اسلامی بزرگ جلوه ندهند و هیمنه دشمن را با نگاه توحیدی از بین ببرند. با نگاه به خداوند نه بر ابزارهای نظامی و مادیات و با توکل به خدا، معمار کبیر انقلاب اسلامی توانست هیمنه دشمنان را بشکند.

رئیس سازمان بسیج اساتید استان گلستان با بیان اینکه در قبل و پس از انقلاب اسلامی دو نگاه ویژه در جامعه وجود داشت، تاکید کرد: امام (ره) در قبل و پس از انقلاب از دشمن نترسید و فرمودند که دشمن هیچ غلطی نمی‎تواند بکند.

نصرالله‎نژاد با بیان اینکه دشمن در برابر انقلاب اسلامی بیکار ننشسته و با جنگ نرم با ما در تقابل است، یادآور شد: در جامعه نگاه تسلیم با رویکرد نگاه عقلانیت و منطقی مطرح است و متاسفانه در جامعه ترویج می‎شود.

وی با بیان اینکه امام خمینی(ره) بیشترین توان خود را برای تبیین به این دو نگاه پرداخته است، افزود: امام(ره) اسلام ناب را در برابر اسلام آمریکایی به جز بررسی کردند.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.