ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 29666
  • ۱۰ تیر ۱۳۹۶ - ۷:۳۲
  • 136 بازدید
  • ارسال توسط :
تفکر وهابیت، اساس اصلی تشکیل آل سعود است

تفکر وهابیت، اساس اصلی تشکیل آل سعود است

حجت الاسلام علی مرادی روز شنبه در اجتماع بزرگ انزجار از آل سعود با اشاره به اعمال و رفتار نابحردانه حاکمان عربستان در سال های اخیر اظهار کرد: کسانیکه تدبیر و عقلشان در دست کفار باشد، باید جلو یک فرد غیر دینی برقصند.وی با اشاره ایجاد فرقه وهابیت توسط استکبار جهانی برای نابودی نمادهای اسلامی […]

حجت الاسلام علی مرادی روز شنبه در اجتماع بزرگ انزجار از آل سعود با اشاره به اعمال و رفتار نابحردانه حاکمان عربستان در سال های اخیر اظهار کرد: کسانیکه تدبیر و عقلشان در دست کفار باشد، باید جلو یک فرد غیر دینی برقصند.
وی با اشاره ایجاد فرقه وهابیت توسط استکبار جهانی برای نابودی نمادهای اسلامی در جهان افزود: وهابیت یک فرقه گمراه و شیطانی است که هدفی جزء غارت اموال مسلمین و از بین بردن آثار و نمادهای اسلامی در جهان ندارد.
او به اساس حکومت وهابیت در میان آل سعود پرداخت و خاطرنشان کرد: اقدام اخیر رژیم وحشی حاکم بر عربستان سعودی نشان از وابستگی عقلی و فکری به رژیم صهیونسیم و آمریکای جنایتکار دارد.
مرادی از اقدامات وهابیون جاهل در عربستان و تتفکر وهابیت در طول تاریخ نسبت به قبور اصحاب پیامبر(ص) سخن گفت و تاکید کرد: برای آنها غیر از وهابیت چیزی قابل قبول نیست.
رئیس شئونات اسلامی شهرستان بیجار اظهار کرد: تنها را مبارزه با این تفکر شیطانی، اتحاد همه مسلمانان جهان و بصیرت افزایی جوانان است.
حجت الاسلام مرادی گفت: وهابیون با تفکر چپاول و غارت اموال و نذورات مردم مسلمان به حرم حضرت امام حسین(ع) در گذشته حمله بردند و تمامی این اموال را سرقت کردند، آنگاه در دنیا فریاد مبارزه با شرک سر دادند.
وی افزود: تفکر وهابیت هیچ نشانی از اسلام ندارد و این تفکر یکی از خبیث ترین، کثیف ترین و خشن ترین نظریه ها و باورهایی است که امروزه شاهد چنین اعمالی از آنها و تولد داعش در منطقه می باشیم.
به گفته او داعش که نوزاد نامشروع صهیونسیم و آمریکای جنایتکار است هم اکنون به هیچ اعتقادی و مرامی پایبند نیست و برای آنها اهل تشیع، تسنن، مسیحیت و دیگر ادیان مبنا و جایگاهی ندارد.
امام جمعه بیجار به حملات ناجوانمردانه داعش و دیگر مزدوران آل سعود در سوریه و عراق اشاره کرد و گفت: اگر وحدت و حمایت مسلمانان این منطقه از همدیگر نبود، هیچ مسلمانی از هر مذهب و اعتقادی امروز در امان نبود.
در ادامه این آیین مداح کشوری به بیان مصایب اهل بیت حضرت رسول مکرم اسلام (ص) پرداخت و با ذکر بخش هایی از جنایات آل سعود نسبت به خاندان نبوت یادآوری کرد: ذکر مصیبت و گرامیداشت یاد و خاطره خاندان نبوت موجب وحدت و رستگاری جامعه اسلامی در سایه کسب عنایت حق تعالی خواهد شد.
**خبرنگار: سید باقر سبحانی/**انتشار دهنده: امید بهمنی
7350/6108
**برای آگاهی از آخرین اخبار استان کردستان به کانال زیر بپیوندید:
@IRNASANANDAJ
https://telegram.me/joinchat/DHygAj7hzZXSBJmWuX3Bvg

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.