ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 29744
  • ۱۱ تیر ۱۳۹۶ - ۴:۵۵
  • 81 بازدید
  • ارسال توسط :
تنها 25 درصد قدرت در دست دولت است/ امپراطوری رسانه فقط کارگزاران دولت را نقد و تخریب نکند

تنها 25 درصد قدرت در دست دولت است/ امپراطوری رسانه فقط کارگزاران دولت را نقد و تخریب نکند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سبلان‌ما، جواد زنجانی امروز در اولین یادواره شهدای سازمان نظام مهندسی ساختمان استان اردبیل، با بیان اینکه قدرت ها اگر نقد نشوند فساد آور خواهند بود، اظهار داشت: هر دولتی اگر از انتقاد فرار کند به […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سبلان‌ما، جواد زنجانی امروز در اولین یادواره شهدای سازمان نظام مهندسی ساختمان استان اردبیل، با بیان اینکه قدرت ها اگر نقد نشوند فساد آور خواهند بود، اظهار داشت: هر دولتی اگر از انتقاد فرار کند به شک و تردید دچار می شود؛ البته  نه فقط دولت، بلکه هر کس در حوزه مسئولیت خود باید جوابگو باشد و از او نقد منصفانه  بشود.

زنجانی خاطر نشان کرد: به زعم ما تنها 25 درصد قدرت در دست دولت و 75 درصد قدرت در دست سایر ارگان ها و مجموعه ها است، لذاست این ارگانها هم باید اجازه نقد بدهند، چرا که اگر جامعه ای نقد شود در این صورت آن جامعه فرهیخته خواهد بود.

وی گفت: با استفاده از رسانه ملی و امپراطوری رسانه فقط دولت و کارگزاران دولت را  مورد نقد و تخریب قرار ندهیم بلکه طبق فرمایشات رهبری باید انتقاد تمیز و قانونمند و نه حرکت‌هایی بر پایه آنارشیست و هرج و مرج  برای هر ارگانی مد نظر باشد.

 فرماندار اردبیل تصریح کرد: در حوزه سپاه همان طور که امام راحل فرمودند "اگر سپاه نبود کشور نبود"، دولت و آقای روحانی و ما نیز بر این اعتقادیم.

وی گفت: به کسانی که بیانات و مواضع دولت و دولتمردان را در مقابل ارگان مقدس سپاه  فرض می کنند، می گویم زهی خیال باطل؛ هر تک تک ما در برهه خطر در کنار سپاهی‌ها خواهیم بود و کماکان به عنوان بسیجی این نظام در رکاب این مجموعه هستیم، ولی با تفسیر و برداشت‌های غلط منافع ملی و اقتدار نظام را زیر سوال نبریم.

زنجانی با بیان اینکه اگر تفسیر حق و باطل را حذف کنیم همه چیز درست می شود،گفت: نگوییم کسی که به این آقا رای داده حق  است آن دیگری باطل چرا که کسی از سلیقه این آقا خوشش آمده و به آن رای داده و دیگری برعکس؛ تفسیر به حق و باطل و مطلق گرایی باید جمع شود.

وی با تاکید بر اینکه تفسیرهای مطلق گرایی، آفت جریان های اجتماعی است، اظهار داشت: کشور ما مشکل دارد، چندین سال است که مقام معظم رهبری اقتصاد مقاومتی اقدام و عمل را سرلوحه برنامه ها قرار داده اند، لذا همه انرژی ها به سمت یاری دولت باشد.

فرماندار اردبیل تصریح کرد: در حالی که زمان اندکی از برگزاری یک انتخابات بزرگ در کشور گذشته و اکنون زمان اتحاد و  چشیدن شیرینی این وحدت بزرگ است عده ای این شیرنی را تلخ می کنند؛ بعد از رای نباید با  طبقه بندی رای حلال و حرام  بداخلاقی‌ها را شروع کنیم، چرا که این رای ها اعتبار و پشتوانه  نظام  ما است.

زنجانی با بیان اینکه  نظام مهندسی به عنوان اتاق فکر بنیاد اجرایی مسئولیتی بس عظیم دارد، گفت: در حال حاضر یکی از برنده های شورای شهر اردبیل نظام مهندسی است چرا که 50 درصد منتخبین شورای شهر اردبیل از اعضای این سازمان است که این میزان آراء نشان از اعتماد مردم  به این سازمان دارد از این رو  باید مجموع و برآیند تصمیمات علمی شما مهندسان در جامعه دیده شود.

 فرماندار اردبیل با اشاره به بازشماری آراء انتخابات شوراها در اردبیل، گفت: انتخابات ملی و محلی با سلامت و صحت برگزار شد ولی برخی‌ها در انتخابات محلی شبهاتی  وارد کردند که از لحاظ قانونی این اعتراض ها بررسی شد در نهایت این انتخابات به تایید هیئت نظارت استان رسید؛ به زعم دستگاه های قضایی  یکی از سالم ترین انتخابات بود ولی عده ای به خاطر منافع شخصی و دیدگاه خود و یک عده هم به خاطر مسائل خطی و انتخابات ملی به نتیجه انتخابات اعتراض داشتند و کماکان پیگیر موضوع هستند.

وی ادامه داد: وقتی هیئت اجرایی استان نتیجه انتخابات را تایید کرد باید قاعده انتخابات را قبول کرد و به برنده ها تبریک گفت و آنها را یاری کرد؛ برای برگزارکنندگان انتخابات امانت داری از همه چیز مهم تر است، امانت داران  آخرتشان را برای منصب های دنیایی خرج نمی کنند.  

فرماندار اردبیل گفت:ممکن است به دلیل خستگی‌های روز انتخابات و کار 24 ساعته، بروز برخی مشکلات در برخی شعبه ها دور از انتظار نباشد که برای رفع این مشکل  باید قوه مقننه و نمایندگان مکانیزه کردن انتخابات را پیگیری کنند.

زنجانی با اشاره به ارزشمند بودن برگزاری یادواره شهدا، گفت: شهادت فوق نیکی‌ها و ایثارها و از خودگذشتی‌ها است، همه در هر مسیر و جریانی بر این امر واقفیم که ما مدیون جانفشانی شهدا هستیم شهدایی که اهل تخصص و ایمان بودند.

وی افزود: وقتی به  نسل جوان معیار ارائه می‎دهیم که اینگونه زندگی کنید باید در توضیح رسیدن به مقام والای انسانی و اجتماعی به جوان مصداق ارائه داد  مصداق هایی چون قصه شهید آقایی، شهید چمران، شهید باکری؛شهدا  مصداق‌های است که می شود به نسل جوان ارائه کرد.

فرماندار اردبیل تصریح کرد: برای آشتی دادن در زمان تاریکی ها در زمان طاغوت که هیچ چراغی نبود انسان هایی به نام چمران، باکری و دیگر شهدا،  عالم سیاست، اخلاق و علم را به هم گره زدند و بدین ترتیب  نقش و شخصیت آنها در تاریخ ماندگار شد.

زنجانی خاطر نشان کرد:  هرچه قدر علم و آگاهی زیاد باشد مسئولیت بیشتر می شود.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.