ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 2987
  • ۲۱ فروردین ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۴
  • 120 بازدید
  • ارسال توسط :
یادواره شهدای مدافع حرم در زنجان برگزار می‌شود

یادواره شهدای مدافع حرم در زنجان برگزار می‌شود

حجت‌الاسلام محمد ابراهیم یاوری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره دو شهید مدافع حرم زنجان اظهار کرد: گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه از وظایف مهم مسئولان است. وی با اشاره به اینکه در همین راستا حوزه علمیه امام صادق (ع) […]

حجت‌الاسلام محمد ابراهیم یاوری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره دو شهید مدافع حرم زنجان اظهار کرد: گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه از وظایف مهم مسئولان است.

وی با اشاره به اینکه در همین راستا حوزه علمیه امام صادق (ع) زنجان با همکاری چند دستگاه اقدام به برگزاری یادواره مربوط خواهد کرد، گفت: سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان، سپاه استان و حوزه علمیه امام صادق (ع) زنجان برگزار خواهد شد.

 مدیر حوزه علمیه امام صادق (ع) زنجان با بیان اینکه این مراسم 22 فروردین‌ماه به میزبانی حوزه علمیه امام صادق (ع) زنجان برگزار خواهد شد، تصریح کرد: این مراسم 10 صبح با حضور جمعی از مسئولان و طلاب برگزار خواهد شد.

یاوری با بیان اینکه سخنران این مراسم حجت‌الاسلام نظری و سردار جهانبخش کرمی فرمانده سپاه استان زنجان هستند، اظهار داشت: مداح مراسم نیز استاد ولی‌الله کلامی خواهند بود.

به گزارش شهدای مدافع حرم به نقل از فارس، استان زنجان در هشت سال دفاع مقدس 3 هزار شهید تقدیم نظام و انقلاب کرده است.

در بخش مدافع حرم نیز زنجان دو شهید دارد، شهید مرادخانی از تخریپ‌چی‌های خبره تیپ 36 انصارالمهدی (عج) زنجان یکی از شهدای مدافع حرم است که اسفندماه سال گذشته به شهادت رسید.

همچنین شهید بهرامی از نیروهای بازنشسته سپاه شهرستان خرمدره نیز دیگر شهید مدافع حرم از استان زنجان است که به همراه شهید داود مرادخانی در حین عملیات مستشاری در سوریه به شهادت رسید.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن