ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 3003
  • ۲۱ فروردین ۱۳۹۵ - ۱۷:۳۶
  • 253 بازدید
  • ارسال توسط :
پيكر شهيد مدافع حرم در پاكدشت تشييع و تدفين شد

پيكر شهيد مدافع حرم در پاكدشت تشييع و تدفين شد

به گزارش شهدای مدافع حرم به نقل از ایرنا ، مردم شهید پرور و خداجوی پاکدشت روز شنبه با اجتماع در مقابل مسجد حضرت زینب (س) ، پیکر شهید راه چمنی را که در راه دفاع از حریم عمه سادات جان خود را تقدیم اسلام کرده بود تشییع و به سمت آرامگاه ابدیش بدرقه کردند. […]

به گزارش شهدای مدافع حرم به نقل از ایرنا ، مردم شهید پرور و خداجوی پاکدشت روز شنبه با اجتماع در مقابل مسجد حضرت زینب (س) ، پیکر شهید راه چمنی را که در راه دفاع از حریم عمه سادات جان خود را تقدیم اسلام کرده بود تشییع و به سمت آرامگاه ابدیش بدرقه کردند.36194022557
مردم خداجوی پاکدشت با سردادن شعارهای حسین حسین شعار ماست ، شهادت افتخار ماست ، هیهات من الذله ، این گل پرپرماست هدیه به رهبر ماست از ایثار و از خودگذشتگی این شهید سرافراز که بارها در کشور سوریه علیه گروه های تروریستی تکفیری به مبارزه پرداخته بود تقدیر کردند.
تشییع کنندگان پس از اقامه نماز برپیکر شهید راه چمنی ، پیکر پاک و مطهرش را در گلزار شهدای روستای ارمبویه از توابع شهرستان پاکدشت به خاک سپردند.
امام جمعه پاکدشت در این مراسم گفت: خداوند بعد از 8 سال دفاع مقدس درب شهادت را برای همه باز نگه داشته است و جوانان ایران اسلامی در راه دفاع از حریم ولایت جان خود را در راه خدا تقدیم اسلام می کنند.
حجت الاسلام حسن لزومی افزود: هرچند که همه افراد از فقدان چنین نیروهای مؤمن متأثرند ولی نباید گذاشت تا جای آنان در جامعه خالی شود.
وی تصریح کرد: اسلام با خون شهیدان زنده می ماند و در اصل خون شهیدان اسلام را بیمه کرده است .
لزومی گفت : جوانان متعهد و ولایتمدار ایران اسلامی با ادامه راه شهیدان و در دست گرفتن پرچم رشادت آنان ، از میراثی که به برکت خون هزاران شهید به دست آمده حراست خواهند کرد.
ابوالفضل راه چمنی عضو فعال پایگاه شهید آوینی حوزه 3 سیدالشهدا(ع) ناحیه مقاومت بسیج پاکدشت بود چهارشنبه گذشته در درگیری با گروهک های تکفیری در استان حلب سوریه به شهادت رسید.
شهید راه چمنی حافظ کل و قاری قرآن و از مربیان نمونه طرح صالحین بود.
تهرام/7254//1348

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن