ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 30039
  • ۱۲ تیر ۱۳۹۶ - ۸:۳۱
  • 137 بازدید
  • ارسال توسط :
زمان مراسم وداع و تشییع پیکر مطهر شهید مدافع حرم «جواد محمدی» اعلام شد

زمان مراسم وداع و تشییع پیکر مطهر شهید مدافع حرم «جواد محمدی» اعلام شد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ معاون فرهنگی لشکر 14 امام حسین علیه‌السلام اصفهان در گفتگو با خبرنگار صاحب‌نیوز، از بازگشت پیکر پاک و مطهر شهید مدافع حرم پاسدار بسیجی جواد محمدی در شامگاه امشب خبر داد. مسلم نبی در این رابطه توضیح داد: پیکر این شهید […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ معاون فرهنگی لشکر 14 امام حسین علیه‌السلام اصفهان در گفتگو با خبرنگار صاحب‌نیوز، از بازگشت پیکر پاک و مطهر شهید مدافع حرم پاسدار بسیجی جواد محمدی در شامگاه امشب خبر داد.

مسلم نبی در این رابطه توضیح داد: پیکر این شهید امشب میهمان اصفهان خواهد بود و مراسم وداع با این شهید فردا سه‌شنبه 13 تیرماه همراه با اقامه نماز مغرب و عشا در محل یادمان شهدای کوه سفید درچه برگزار خواهد شد.

وی در خصوص زمان تشییع این شهید مدافع حرم، اظهار کرد: مراسم باشکوه تشییع پیکر منور و مطهر شهید مدافع حرم جواد محمدی عصر چهارشنبه در ساعت 17 در محل میدان امام (ره) شهر درچه برگزار خواهد شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از صاحب‌نیوز، شهید مدافع حرم جواد محمدی پنجمین شهید مدافع حرم شهر درچه است، پیش‌ازاین شهیدان سید سجاد حسینی، سید یحیی براتی، مهدی اسحاقیان و مهدی هزاره عضو لشکر فاطمیون از شهر درچه در دفاع از جبهه مقاومت و مبارزه با تروریست‌های تکفیری به درجه رفیع شهادت نائل‌آمده بودند.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.