ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 30080
  • ۱۳ تیر ۱۳۹۶ - ۲:۰۶
  • 296 بازدید
  • ارسال توسط :
یکهزار و 500 ساختمان شهر مراوی فیلیپین در اشغال تروریست ها است

یکهزار و 500 ساختمان شهر مراوی فیلیپین در اشغال تروریست ها است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از ایرنا، تارنمای روزنامه ‘اتوسان’ روز سه شنبه به نقل از دولت فیلیپین اعلام کرد به رغم هفته ها مبارزه با تروریست ها که صدها کشته به همراه داشته است، هنوز یکهزار و 500 ساختمان در این شهر جنوبی فیلیپین در اشغال تروریست ها باقی […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از ایرنا، تارنمای روزنامه ‘اتوسان’ روز سه شنبه به نقل از دولت فیلیپین اعلام کرد به رغم هفته ها مبارزه با تروریست ها که صدها کشته به همراه داشته است، هنوز یکهزار و 500 ساختمان در این شهر جنوبی فیلیپین در اشغال تروریست ها باقی است.
تروریست های مرتبط با داعش در حالی که نیروهای مسلح فیلیپین 23 مه (دوم خرداد) در تلاش برای دستگیری سرکرده گروه تروریستی ابوسیاف در شهر مراوی بودند، بخشی از این شهر را اشغال کردند و اکنون بخشی از شهر پس از بمباران ها به تلی از خاک تبدیل شده است.
‘رودریگو دوترته’ رئیس جمهوری فیلیپین ماه گذشته قول داد تروریست ها را نابود کند، اما تاکنون چند ضرب العجل برای پایان جنگ پایان یافته و صدها تن کشته و 400 هزار تن خانه های خود را رها کرده و به مناطق دیگر پناه برده اند.
از سوی دیگر ‘دلفین لورنزانا’ وزیر دفاع فیلیپین روز دوشنبه در نشستی خبری در مانیل گفت که ‘ایسنیلون هاپیلون’ سرکرده گروه ابوسیاف، یکی تروریست های تحت تعقیب در جهان هنوز گفته می شود زنده و در یک مسجد است.

وی در ارزیابی دقیق تری از وضعیت، تایید کرد که مشخص نیست نظامیان چه زمانی قادر باشند یکهزار و 500 ساختمانی را که در دست تروریست ها است و بمب گذاری شده پس بگیرند.
به نوشته تارنمای شبکه خبر آسیا، وی گفت نظامیان در حال مبارزه خیابانی و باز پس گیری تا 100 ساختمان در روز هستند.
ارتش در مراوی روز شنبه 40 ساختمان و روز یکشنبه 57 ساختمان را از اشغال تروریست های مرتبط با داعش خارج کرده است.
سرهنگ ‘جو آر هررزا’ یک سخنگوی ارتش فیلیپین نیز گفت که عملیات پاکسازی مشکل است، زیرا در این اماکن مواد منفجره دست ساز (دستگاه های انفجاری) و تله های انفجاری وجود دارد.
وی گفت که 82 سرباز و پلیس و 39 غیرنظامی در درگیری هفته های گذشته کشته شده اند.
صدها تروریست در شهر مراوی سنگر گرفته اند و ارتش گفته است آنها برای انتقال مهمات و تخلیه تروریست های زخمی از یک مسیر آبی استفاده کرده اند که این امر به مقاومت آنها در برابر حمله نظامیان کمک کرده است.
پیش بینی می شود تاکنون حدود 300 تروریست کشته شده باشند.
وزیر دفاع فیلیپین از فرماندهان نظامی عملیات علیه تروریست ها را به سرعت پایان دهند، هر چند گفت ‘دشمن نیز بسیار زیرک’ است.
آساق**1611**انتشاردهنده: رضاپیمان یغمایی

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.