ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 30088
  • ۱۳ تیر ۱۳۹۶ - ۳:۴۸
  • 73 بازدید
  • ارسال توسط :
ترامپ سردسته داعش است/ ایران عین امریکا مقابله نمی کند

ترامپ سردسته داعش است/ ایران عین امریکا مقابله نمی کند

محمدجواد لاریجانی در گفت وگوی اختصاصی با خبرنگار قضایی ایرنا ، افزود: به تعبیر رییس مجلس، داعش منطقه‌ای و داعش بین‌المللی داریم که فرماندهی آن در دست ترامپ است.دبیر ستاد حقوق بشر خاطرنشان کرد: این مطلبی که آقای ترامپ دستورش را داده به نظر بسیار احمقانه می‌آید، چون کسانی که خود بانی تروریسم هستند، حتی […]

محمدجواد لاریجانی در گفت وگوی اختصاصی با خبرنگار قضایی ایرنا ، افزود: به تعبیر رییس مجلس، داعش منطقه‌ای و داعش بین‌المللی داریم که فرماندهی آن در دست ترامپ است.
دبیر ستاد حقوق بشر خاطرنشان کرد: این مطلبی که آقای ترامپ دستورش را داده به نظر بسیار احمقانه می‌آید، چون کسانی که خود بانی تروریسم هستند، حتی در خود آمریکا و اروپا باعث تلفات و خسارات شدند داعیه مبارزه با تروریسم دارند.
وی ادامه داد: نه تنها هیچ‌ کدام از حوادث از ایران نیست و ردپای ایرانیان در این حوادث وجود ندارد، بلکه اینها از دوستان خود آمریکا و عربستان هستند که با آنها رقص شمشیر می‌ کنند، بنابراین اگر قرار بود تروریسم را منع کنند نخست باید این افراد را منع می‌ کردند.
لاریجانی با تاکید براینکه جمهوری اسلامی ایران نشان داده است که در هیچ یک از کار‌های تروریستی در دنیا یک ایرانی وجود ندارد، گفت: ما فکر و دینمان مخالف این شکل کشتار است.

**مقابله ما نباید عین مقابله آنها باشد.
دبیر ستاد حقوق بشر با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران عین امریکا نباید با آنها مقابله کند و مانع از سفر بسیاری از مردم و فرهیختگان اروپا و امریکا به کشور نمی شود، گفت: در کشور امریکا و اروپا هم بسیاری از مردم فرهیخته وجود دارند که مخالف ترامپ بوده و دوست دارند به ایران بیایند بنابراین طبیعتا ما باید بگذاریم آنها به ایران بیایند.
وی ادامه داد: به طور کلی مقابله ما باید مبارزه با تروریسم به طور جدی باشد و این پاسخ دقیق ما است.
لاریجانی در پایان گفت: ایران در خشکاندن ریشه های تروریسم در منطقه و جهان تلاش می کند و دولت امریکا وارد بازی خطرناکی شده است و درحقیقت دامن زدن به جریانات تروریستی در ایران حکایت از این دارد که امریکا بزرگترین بانی تروریسم بین المللی و ترامپ سردسته داعش منطقه ای و بین المللی است.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از روز سه شنبه خبرنگار اجتماعی ایرنا، فرمان اجرایی رئیس جمهوری آمریکا مبنی بر ممنوعیت صدور روادید برای مهاجران و مسافران 6 کشور علاوه بر واکنش های گسترده جهانی، موجی از اعتراضات از سوی چهره های سیاسی، مذهبی و فرهنگی جهان را به دنبال داشت. این فرمان در روزهای نخست دوره ریاست جمهوری ترامپ امضا شد.
اجتمام**٧٣٢٩** 1569
خبرنگار: لیلا اسماعیل نژاد ** انتشار: علی حبیبی
*آگاهی از آخرین اخبار اجتماعی و حوادث ایران و جهان در کانال تلگرام گروه اجتماعی ایرنا:
@irnaej
https://t.me/irnaej

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.