ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 30092
  • ۱۳ تیر ۱۳۹۶ - ۱۸:۱۲
  • 323 بازدید
  • ارسال توسط :
پیام روسای پارلمانی فرانسه، ایتالیا، نروژ و لهستان به لاریجانی

پیام روسای پارلمانی فرانسه، ایتالیا، نروژ و لهستان به لاریجانی

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از مشرق،  روسای پارلمانی مجالس فرانسه، ایتالیا، نروژ و لهستان در پیام‌های جداگانه‌ای خطاب به رئیس مجلس شورای اسلامی حملات تروریستی 17 خرداد تهران را محکوم کرده و با خانواده‌های قربانیان این حادثه ابراز همدردی کردند.   در پیام تسلیت «کلود بارتلون» رئیس مجلس ملی […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از مشرق،  روسای پارلمانی مجالس فرانسه، ایتالیا، نروژ و لهستان در پیام‌های جداگانه‌ای خطاب به رئیس مجلس شورای اسلامی حملات تروریستی 17 خرداد تهران را محکوم کرده و با خانواده‌های قربانیان این حادثه ابراز همدردی کردند.
  در پیام تسلیت «کلود بارتلون» رئیس مجلس ملی فرانسه به علی لاریجانی آمده است: «با نهایت تاثر در این لحظه اندوه وار همبستگی خود را با نمایندگان مجلس ایران و همدردی‌ام را با خانواده های قربانیان این حملات غیرانسانی ابراز می دارم. اطمینان دارم مردم ایران با عزم و اراده قوی بر این حوادث غلبه خواهند کرد.»

متن پیام تسلیت لائورا بولدرینی
رئیس مجلس نمایندگان ایتالیا نیز در پیام خود گفت: «معتقدم اکنون بیش از هر زمان دیگر، ضرورت دارد تا همکاری و تعهد بین المللی علیه تروریسم را افزایش دهیم و همچنین باید عکس العمل های سیاسی موثر برای حفظ شهروندان به ویژه جوانان را در مقابل تمامی اشکال بنیادگرایی پیدا کنیم. همبستگی عمیق خود، مردم ایتالیا و نمایندگان مجلس را در این برهه زمانی سخت و اندوهناک به شما اعلام می نمایم.»

متن پیام تسلیت اوله میک تامه سن
در پیام رئیس مجلس نروژ آمده است: بدون تردید، اعمال خشونت آمیز، هیچ گاه توجیه پذیر و جایز نیست. این قبیل اقدامات نه تنها حملات خشونت آمیز و بزدلانه علیه افراد بی گناه بوده، بلکه در اصل حمله به جامعه و مردم ایران بوده است. از این رو بیش از هر زمان دیگری همکاری ما در مقابله با تروریسم، سرنوشت ساز می‌باشد و ما همبستگی کامل خود را با مجلس شورای اسلامی ایران اعلام می نمایم.

متن پیام تسلیت مارک کوکچینسکی
رئیس مجلس نمایندگان لهستان نیز در پیام خود تصریح کرد: این حمله با بی رحمی و ظلم آشکار، مجلس نمایندگان مردم را هدف قرار داد و با صلح و دوستی در تقابل است. به نمایندگی از پارلمان جمهوری لهستان، به جنابعالی و تمام نمایندگان مجلس شورای اسلامی ایران و خانواده های قربانیان ابراز همدردی می نمایم.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از ایرنا، در دو حمله تروریستی جداگانه در 17 خرداد 1396، ساختمان اداری مجلس شورای اسلامی و حرم امام خمینی (ره) هدف تیراندازی پنج تن از مهاجمان انتحاری مسلح گروه تروریستی تکفیری داعش قرار گرفت که در نتیجه آن، 17 نفر شهید و 56 نفر مجروح شدند.
به گفته منابع امنیتی، با هوشیاری ماموران پلیس حرم مطهر امام خمینی(ره)، یکی از مهاجمان انتحاری قبل از اقدام مورد اصابت گلوله قرار گرفت و فرد انتحاری دیگر نیز خود را منفجر کرد. سه مهاجم به ساختمان مجلس نیز در جریان درگیری ها به هلاکت رسیدند.

وزارت اطلاعات با افشای هویت و عکس ترویست ها اعلام کرد: «تیم عملیاتی داعش که در عملیات تروریستی حرم مطهر و مجلس شورای اسلامی مشارکت داشتند پنج نفر از عناصر تروریست سابقه دار وابسته به گروه های وهابی و تکفیری بودند که پس از جذب توسط گروهک تروریستی داعش، از کشور خارج شده و در جنایات این گروهک تروریستی در موصل و رقه مشارکت داشتند.»
گروهک تروریستی داعش مسئولیت حمله به ساختمان مجلس و حرم امام(ره) را برعهده گرفته بود.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.