ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 3015
  • ۲۲ فروردین ۱۳۹۵ - ۹:۰۶
  • 128 بازدید
  • ارسال توسط :
مردم به شهدای مدافع حرم افتخار می‌کنند

مردم به شهدای مدافع حرم افتخار می‌کنند

به گزارش شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری تسنیم از رودسر، فرمانده لشکر عملیاتی 16 قدس گیلان در مراسم گرامیداشت شهدای مدافع حرم و تجلیل از رزمندگان مدافع حرم در بخش رحیم آباد رودسر که شب گذشته در مسجد منطقه اشکلک بخش رحیم آباد رودسر برگزار شد اظهار داشت: خون‌های پاک شهدا دشمنان را […]

به گزارش شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری تسنیم از رودسر، فرمانده لشکر عملیاتی 16 قدس گیلان در مراسم گرامیداشت شهدای مدافع حرم و تجلیل از رزمندگان مدافع حرم در بخش رحیم آباد رودسر که شب گذشته در مسجد منطقه اشکلک بخش رحیم آباد رودسر برگزار شد اظهار داشت: خون‌های پاک شهدا دشمنان را به عقب نشینی وادار کرده است.

سردار محمدعلی حق‌بین افزود: شهدای ما با نثار خون پاکشان  از دین و ولایت دفاع کردند و امروز ما به شهدایمان با افتخار نگاه می‌کنیم و شهدایی را که در جبهه سوریه و به نام شهدای مدافع حرم می‌آورند را با افتخار تشییع می‌کنیم که نمونه آن را در روزهای گذشته در استان گیلان شاهد بودیم.

وی افزود: مردم نیز با بصیرت مثال زدنی این نکته را خوب درک کرده اند و به شهدای مدافع حرم افتخار می‌کنند و این مسیر را خوب طی می‌کنند زیرا به اهمیت موضوع به خوبی واقف شده اند.

سردار حق بین با اشاره به این‌که امروز امنیت و آسایش را مرهون جانفشانی شهدا هستیم گفت: آنان رفتند تا ما آسوده زندگی کنیم و باید قدردان از خودگذشتگی آنان و صبر و بردباری خانواده آن عزیزان باشیم و یادمان نرود تا همیشه مدیون شهدا و خانواده گرانقدرشان هستیم.

فرمانده لشکر عملیاتی 16 قدس گیلان با اشاره به این‌که روزی دشمنان، ما را در مرز کشورمان با گروهک‌های ناچیز و کوچک مشغول کرده بودند افزود: امروز به برکت جانفشانی شهدا، ایران اسلامی در اوج قدرت نظامی به عنوان ابرقدرت در خارج از مرزهای جغرافیایی خود محور اتحاد بین کشورهای شیعه شده و در دنیا در حال عرض اندام است.

سردار حق بین گفت: در عرصه نظامی، ایران اسلامی حرف‌های زیادی برای گفتن دارد ولی در عرصه‌های داخلی مانند اقتصاد و فرهنگ، مشکلات زیادی بر سر راهمان است و در این عرصه‌ها ضعیف هستیم که دشمن نیز متوجه این ضعفمان شده است.

وی افزود: رهبر معظم انقلاب نیز بر مسئله اقتصاد مقاومتی تاکید ویژه دارند زیرا تنها راه حل مشکلات اقتصادی تکیه برتوان داخلی است چرا که همه ابزارهای شکوفایی اقتصادی در کشور موجود است و این امر با اتحاد و هم‌دلی میسر است.

سردار حق بین تصریح کرد: در صورت شکوفایی در عرصه  اقتصاد، مانند عرصه نظامی می‌توانیم به اوج اقتدار در مقابل دشمنان برسیم که در این شرایط اگر تمام دنیا هم بسیج شوند نمی‌توانند ما را زمین بزنند.

فرمانده لشکر عملیاتی 16 قدس گیلان افزود: در عرصه فرهنگی نیز اشکالاتی وجود دارد که متاسفانه در این زمینه دشمنان موفق هم بوده اند و باید دقت داشته باشیم تا مسیری را که شهدا، امام و رهبری برایمان ترسیم کرده اند را طی کنیم و از کارهایی که موجبات خوشحالی دشمنان را فراهم می‌کند دست کشیده و دشمنان را در عرصه‌های فرهنگی مورد نظرشان مأیوس کنیم.

به گزارش شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری تسنیم، در این مراسم از 14 نفر از رزمندگان مدافع حرم بخش رحیم آباد رودسر تجلیل شد.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن